AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg er så sint pga at jeg ikke har bestått i år.. at bare ett fag gjorde det slik at jeg ikke bestod. Og min kjære regner med at jeg haar bestått siden jeg ellers er intelligent og har lyst til å bli noe i yrkeslivet! Det som dreper meg nå er at skolen ligger kjempenært der han holder til, og hvis jeg går fulltid på skolen, så har vi gledet oss til å kunne møtes midt på dagen for å f.eks spise sammen og så møtes igjen når jeg slutter på skoledagen osv... men nå som jeg ikke har bestått vgs, så er jo neste mulighet for å komme videre, å ta enkeltkurs på den skolen, men da er det mye ferre timer! garantert mellom 3-5 timer per gang, hvis ikke mindre. og det er da snakk om enten dags - eller kveldskurs... må finne ut hvilke tidsrom det er snakk om. skal finne det ut seinere på dagen, per tlf. kjapt forklart; på <<drømmeskolen>> er det få minutter for oss å møtes - hver dag! pga enkeltkurs, vil han legge merke til at jeg ikke er der på begynnelsen av dagen eller seinere på kvelden for eksempel, og jeg vil jo tidligst mulig si ifra om at jeg må ta igjen et fag, men vet iikke om jeg bør si ''at jeg ikke har bestått'', hehe men har vel ingenting å skjule da... egentlig. problemet mitt blir bare tiden, at jeg er redd vi ikke får sett hverandre så mye likevel, men det MÅ vi jo! følte bare for å få det ut nå, hehe. men hva er det jeg egentlig kan gjøre..? enkeltkurs (spm. om tid) + det med å gjøre det mulig å møtes oftest mulig - hver dag f.o.m nå i august (i løpet av i år har vi jo overraskende nok bare kunnet treffes mindre enn 10 ganger pga skeive omgivelser og vriene muligheter for å være ute når jeg vil..) så vi ser jo veldig frem til å møtes hver dag i august da! er bare det med at jeg ikke kan gå som fulltidsstudent enda som dreper meg
Gjest Awsome Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Det er vel bare til å fortelle at du ikkje bestod og være med han når du kan?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Det er vel bare til å fortelle at du ikkje bestod og være med han når du kan? joa, men best pr tlf eller face to face? vi snakka for litt siden pr tlf og han fortalte meg hvor mye han gledet seg til å treffes hver dag. men når det gjelder å ta opp eksamen, så tar jeg den opp nå til jul, så allerede i 2 semester 1 året kan jeg plutselig få tilbake heltidsstudentrollen som alle andre, og da blir det BRA. enkeltkursene jeg foreløpig nå må ta er på kveldstid, så da er det vel greiere å møtes da også egentlig. og hvis jeg tar to enkelturs( noe jeg mest sannsynlig kommer til å ta), så kan vi i hvertfall møtes 2 ganger i uka! men så er jeg jo ledig på hele formiddagen ikke sant, og i starten av ettermiddagen også. jeg bor litt utafor oslo, og tenker å begynne å jobbe ved siden av studiene. men spørsmålet er: hvor bør jeg aller helst jobbe - nærmere der jeg bor eller nærmere skolen slik at vi kan møtes de andre dagene også? ble litt vanskelig, den der.. også med tanke på å ta opp faget jeg strøk på i 3 vgs, jeg må jo være nær hjemme også for å kunne lese hjemme når jeg vil uten at det tar tid å reise hjem bare for å lese... hmm... håper dere skjønner de små problemene jeg har i tankene nå :)enkeltkursene = kun 2 kvelder i uka. de andre dagene vil også fylles med studering av faget jeg strøk på + en 8 timers arbeidsdag. men i de dagene jeg ikke har enkeltkursene på kveldstid, ønsker jeg også å få møtt ham etter ARBEIDSDAGEN, ikke sant! og da blir det jo fordel om jeg befinner meg så nær ham som mulig.. vil sette stor pris på fornuftige tilbakemeldinger om hva jeg kan gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå