AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Har sett mange sliter med å få tilbakebetalt moms og tollgebyr fra strawberrynet som har pleid å dekke dette, også lurer jeg på; har noen opplevd dette hos feelunique? Dere som pleier å gjøre dette: Hva skriver dere i mailen? Bare beløpet og ordrenummer, eller en liten beskjed også?
Gjest hudenmin Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Jeg har sendt mail til Feelunique x-antall ganger om refusjon, og det har aldri vært noen problem. Ett par ganger har jeg til og med glemt å ta vare på kvitteringen, og da har jeg tatt bilde av kvitteringen utenpå pakken. Tekst (og fremgangsmåte): http://hudenmin.com/2010/01/13/netthandel-feelunique/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå