Gå til innhold

Garantert refund fra feelunique av moms/tollgebyr?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett mange sliter med å få tilbakebetalt moms og tollgebyr fra strawberrynet som har pleid å dekke dette, også lurer jeg på; har noen opplevd dette hos feelunique? Dere som pleier å gjøre dette: Hva skriver dere i mailen? Bare beløpet og ordrenummer, eller en liten beskjed også? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest hudenmin
Skrevet

Jeg har sendt mail til Feelunique x-antall ganger om refusjon, og det har aldri vært noen problem. Ett par ganger har jeg til og med glemt å ta vare på kvitteringen, og da har jeg tatt bilde av kvitteringen utenpå pakken.

Tekst (og fremgangsmåte): http://hudenmin.com/2010/01/13/netthandel-feelunique/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...