Neshorn Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Bruker du foundation til hverdags nå om sommeren? Hva med ellers i året, er alltid på med foundationen når du sminker deg? Selv bruker jeg ikke foundation til hverdags, fordi jeg syns det er tidkrevende, klissete og ekkelt. Huden har det mye bedre når den får puste, og jeg sliter ikke med uren hud når den får være i fred. Sminker øynene masse, bruker concealer og bruker gjerne litt pudder og rouge, men foundationen holder jeg meg unna. Liker ikke å ha et lag på huden uansett hvor god foundationen er, og syns faktisk huden er penere og freshere uten. Hvertfall nå om sommeren når den er brun:D Hva med deg?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 pudder er jo like ille som foundation;)
Honesty Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker stort sett et tynt lag mineralfoundation. Det er ikke klissete.
Frua Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker også et tynt lag med mineralfondation. Huden får puste og det ser helt naturlig ut. Det er litt jobb å finne den rette men når man har funnet den så kjenner man ikke at den er der. I mine øyne er det mer naturlig sommerfresht med litt mineralfondation enn pudder og concealer
Gjest Stapler Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Nei, jeg bruker ikke foundation - verken til hverdags eller fest! For meg holder det med pudder og rouge når jeg skal pynte meg ekstra. Til daglig bruker jeg kun mascara.
Vera Vinge Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker litt mineralfoundation til hverdags. Tar bare litt på børsten og børster kjapt over ansiktet for å jevne ut litt. Hadde aldri giddet å bruke flytende foundation til vanlig - det syns jeg blir for tidkrevende og syns faren for at huden ser "sminket" ut er større da.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 tror ikke det er mange som bruker flytende foundation til hverdags nå når det blir heller brukt mineralpudder/foundation som jeg synes er superenkelt å påføre. Bare sveiper over med en kost, ferdig, og det er solfaktor i, et pluss om sommeren. Bruke Jane Iredale mineralsminke som lar huden puste.Og en ser ikke sminket ut, bare naturlig.Flytende sminke har jeg ikke brukt siden tenårene og det er 10 år siden, og da fantes det ikke mineralsminke:(
Jade Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Bruker det mest til fest, og dager hvor jeg har tid og lyst til å gjøre litt ekstra. Men om sommeren når jeg er litt brunere, så dropper jeg det selv på fest pga at jeg ikke gidder å blande og styre for å finne riktig farge etter hvor brun jeg er. Når jeg bruker foundation, så bruker jeg mineralfoundation. Den får jeg til mye jevnere og naturligere enn flytende.
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #9 Skrevet 3. august 2010 Bruker sjelden foundation hverken til hverdags eller fest, de få gangene jeg bruker det så bruker jeg i.d. Bare Minerals. Love it!
Wonders Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 jepp jeg har tynt lag fra Clinique. Kun fordi huden min er rød, og har ugjevn farge. Pudder bruker jeg så og si aldri. Med tynt lag mener jeg ganske gjennomsiktig. Fregner synes rett ogjennom, men rødfargen blir borte. Med i.d. Bare Minerals så jeg ut som en flekkete flyndre...nei takk
Bloody Mary Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Bruker I.d og Glo mineralfoundation til hverdags og fest, det er ikke klissete og huden ser jevn og feilfri ut.
Sweetpea25 Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker fundation og mascara til hverdags, dette fordi huden min er HVIT, og når det uansett kun er drittvær, blir jeg ikke brun uansett..
Monkii Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker foundation til hverdags fordi huden min er litt rød. Bruker flytende foundation fra Mary Kay. Den er fantastisk! Synes ikke at du har noe sminke på.
HedvigR Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 Jupp, men som de fleste andre her så bruker jeg mineralfoundation, og bare litt, så det blir overhode ikke som en maske utenpå ansiktet
Gjest T.k Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker mineralfoundation fra i.d til alle anledninger og årstider. Har egentlig gikk opp foundation i flytende form. Finner ingen som ser naturlig ut på ansiktet
mari4ever Skrevet 3. august 2010 #17 Skrevet 3. august 2010 bruker mineral foundation hver dag siden huden min er kald og rød i kinn, litt sprengte blodkar rundt nese vinger osv. bare for å jevne ut huden. får sjelden kviser bruker også mineral concealer rundt øynene og nesevinger. signature minerals har den beste=D bruker et veldig tynt lag med maybelline pure liquid foundation til fest:) denne var overaksende god:)
Rødtoppen86 Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 Jeg bruker kun fuktighetskrem året rundt, men på festlige anledninger kan jeg finne på å bruke litt foundation. Huden min er ikke særlig glad i sminke og ser best ut uten. Med sminke kommer det fort utslett og urenheter. Har fått høre at jeg er heldig som har så fin hud, så da fortsetter jeg uten sminke på vanlige dager.
laperla Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 Bruker en farga dagkrem fra theBalm både til hverdag og fest... Bruker alltid GloMineral's matterende pudder over. Er jeg misfornøyd med huden min, velger jeg å bruke litt Glo base fra GloMinerals.
Gjest Heidila Skrevet 3. august 2010 #20 Skrevet 3. august 2010 Bruker du foundation til hverdags nå om sommeren? Hva med ellers i året, er alltid på med foundationen når du sminker deg? Selv bruker jeg ikke foundation til hverdags, fordi jeg syns det er tidkrevende, klissete og ekkelt. Huden har det mye bedre når den får puste, og jeg sliter ikke med uren hud når den får være i fred. Sminker øynene masse, bruker concealer og bruker gjerne litt pudder og rouge, men foundationen holder jeg meg unna. Liker ikke å ha et lag på huden uansett hvor god foundationen er, og syns faktisk huden er penere og freshere uten. Hvertfall nå om sommeren når den er brun:D Hva med deg? Huden får jo puste gjennom foundation:)Den finnes foudnation som ikek gir uren hud, da ser det ut som du kanskje har brukt en foudantion som har ingredienser som du ikke tåler. Nå finnes det jo mineralfoundation i pudderform og dette tar jo bare noen få minutter å påføre Jeg synes huden er mye finere md foudantion, da blir jo huden jevn og fin Jeg bruker mest liquid foundation når jeg skal på fest,eller lager sminkelooks til bloggen. ellers bruker jeg mineralfoundation mest på hverdagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå