Gå til innhold

Farge på kjole

Hvilken farge på kjole?  

1 stemme

1. 1. Hvilken farge på kjole?

• Hvit
      6
    • Ivory
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kler kalde farger, så velg kritthvit. Kalde farger er f.eks blå, eller lyseblå. Hvis du kler best varme farger, så velg ivory. Alle farger har fargetoner som kler forskjellige hudtoner, du må bare finne din. Ikke tenk på hva andre velger. Hvis kalde farger virkelig får frem det beste i ditt utseende/dine farger, så velg det! Veldig pen kjole forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. har bestemt meg for kjole, og det ble ikke den på bildet men denne. Prøvingen gikk utmerket! Fikk veldig god hjelp.

Skrevet

He he det ble Moulin Rouge ja :)

Og den er skjønn :) Gratulerer

Skrevet

ARWEN :det er denne kjolen jeg har kjøpt meg nå :D ...Har den i daimond white..Så flott smak du har i kjole da..Den er bare helt nydelig.. :D

Og kjolen er veldig snill med figuren :sjarmor:

Flott kjole valg :D

Skrevet

Ja det ble moulin rouge. :D Får den for 8500 kroner også, synes ikke det er så ille.

Hun i brudesalongen sa faktisk at de fleste kom tilbake til den første kjolen de hadde prøvd.

ibe: ja, den kjolen er veldig snill med kroppen, nå er jeg veldig smal i livet, så den gjorde seg veldig godt der. Så veldig slank ut. :briller:

Skrevet

ARWEN..Jeg skrev att den er snill mot figuren :oops:

Men kan jeg spørre hvor du kjøpte den ..Billig da :D

Skrevet
ARWEN..Jeg skrev att den er snill mot figuren :oops:

Men kan jeg spørre hvor du kjøpte den ..Billig da :D

hehe.. mente kroppen jeg også :oops:

kjøper den på www.lisenett.no

Skrevet

Hvilken fareg har du valgt..Lurer veldig på hvordan den ser ut i ivory??

Skrevet

Jeg prøvde i Ivory, og det blir den jeg bestiller i. Veldig riktig farge til meg. Ivory ser forsåvidt helt hvitt ut som alle over her sier, den virker bare ikke like hard på kroppen.

Skrevet

ok hvilken saong fant du den i ivory da??

Da vil jeg dra å titte på den :)

Skrevet
ok hvilken saong fant du den i ivory da??

Da vil jeg dra å titte på den :)

Kristins brudesalong i Lillestrøm

Skrevet

der prøvde jeg den og ..Og de sa den var i daimond white..Hmm nå håper jeg de ikke har sagt feil farge til meg assa :-?

Skrevet

Den var Ivory sa hun til meg... var det størrelse 12 (38/40) du prøvde?

Skrevet

Ja jeg prøvde str 12 samme som du ..men sysn de rota noe forferdelig med fargen først sa de att den var helt hvit..skal ta meg en tur dit imorra jeg

Skrevet

Si hva de sier, så dobbeltsjekker vi med svaret jeg får på mail. Likte den fargen jeg prøvde hvertfall

Skrevet

ja da sier vi det ..jeg og likte fargen jeg prøvde men håper jo bare att de sa riktig farge da..Så det ikke blir feil med bestilling her :-?

Skrevet

Virkelig nydelig kjole, Arwen! Du blir garantert kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...