Gå til innhold

TVen min vil ikke slå seg på!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg flyttet fra min gamle hybel og til en ny leilighet. Jeg har en litt under året gammel LCD-tv fra LG som var med på flyttelasset, men som av en eller annen grunn ikke vil slå seg på på den nye hybelen. Det er strøm i kontakten, og alle ledninger er i! Hva kan det være som er feil?

Vil bare legge til at jeg ikke finner noen spesielle utvendige skader, og selve flyttingen av TVen gikk i orden, den sto også oppreist under bilturen. Hjelp? :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet

Idag har jeg flyttet fra min gamle hybel og til en ny leilighet. Jeg har en litt under året gammel LCD-tv fra LG som var med på flyttelasset, men som av en eller annen grunn ikke vil slå seg på på den nye hybelen. Det er strøm i kontakten, og alle ledninger er i! Hva kan det være som er feil?

Vil bare legge til at jeg ikke finner noen spesielle utvendige skader, og selve flyttingen av TVen gikk i orden, den sto også oppreist under bilturen. Hjelp? :/

Tja.. plugg ut strømkontakt, plugg den i igjen, påse at den sitter skikkelig? Får du standbylys på tven? Hvis du får det, kan du prøve å skru den på ved hjelp av p+/p- (kanalvelgerknappene) på selve tven.

Skrevet

Om du bare har prøvd å skru på med fjernkontroll, så sjekk batteriene i denne.

Skrevet

Får ikke standbylys på TVn i det hele tatt, skulle tro den ikke hadde strømtilgang.. :/ Det fungerer heller ikke å slå den på "manuelt" uten fjernkontroll. Blæ. Begynner å lure på om det kanskje er på tide å ringe fagfolk? Det er jo litt krise at TVen ikke fungerer.. :P

Gjest smoothie22
Skrevet

haha, ikke for og komme med noe helt annet, men jeg skulle lese tråden fordi jeg trodde det sto ¨typen min vil ikke slå seg på!¨ haha:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...