deadmansmarionet Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Idag har jeg flyttet fra min gamle hybel og til en ny leilighet. Jeg har en litt under året gammel LCD-tv fra LG som var med på flyttelasset, men som av en eller annen grunn ikke vil slå seg på på den nye hybelen. Det er strøm i kontakten, og alle ledninger er i! Hva kan det være som er feil? Vil bare legge til at jeg ikke finner noen spesielle utvendige skader, og selve flyttingen av TVen gikk i orden, den sto også oppreist under bilturen. Hjelp? :/
Gjest Nedfall Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Idag har jeg flyttet fra min gamle hybel og til en ny leilighet. Jeg har en litt under året gammel LCD-tv fra LG som var med på flyttelasset, men som av en eller annen grunn ikke vil slå seg på på den nye hybelen. Det er strøm i kontakten, og alle ledninger er i! Hva kan det være som er feil? Vil bare legge til at jeg ikke finner noen spesielle utvendige skader, og selve flyttingen av TVen gikk i orden, den sto også oppreist under bilturen. Hjelp? :/ Tja.. plugg ut strømkontakt, plugg den i igjen, påse at den sitter skikkelig? Får du standbylys på tven? Hvis du får det, kan du prøve å skru den på ved hjelp av p+/p- (kanalvelgerknappene) på selve tven.
fruBeist Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Om du bare har prøvd å skru på med fjernkontroll, så sjekk batteriene i denne.
deadmansmarionet Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2010 Får ikke standbylys på TVn i det hele tatt, skulle tro den ikke hadde strømtilgang.. :/ Det fungerer heller ikke å slå den på "manuelt" uten fjernkontroll. Blæ. Begynner å lure på om det kanskje er på tide å ringe fagfolk? Det er jo litt krise at TVen ikke fungerer..
Gjest smoothie22 Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 haha, ikke for og komme med noe helt annet, men jeg skulle lese tråden fordi jeg trodde det sto ¨typen min vil ikke slå seg på!¨ haha:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå