Gå til innhold

Noen som har hatt utdrikningslag etter bryllupet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gifter meg til helgen og har enda ikke hatt utdrikningslag og begynner å lure på om det skjer etter bryllupet, om det i det hele tatt blir noe.

Jeg har ikke greid å dra noe ut av min folrover, hun sier baer at "det er ferie, og vanskelig å få samlet folk".

Det kan jo skje på en hverdag forsovidt, men jeg har en jobb hvor det ikke er lett å gi meg fri. Selv om de snakker med sjefen, så er det bare jeg som kan gjøre den jobben jeg gjør...og jeg har resten av uken fullbooket med ting jeg må gjøre før jeg går ut i ferie fredagen.

Den store skrekken er jo så klart at utdrikningslaget er dagen før, noe som legger litt begrensning på festen da jeg skal opp kl 8 lørdag morgen.

er det noen her som kjenner noen som har hatt eller selv har hatt utdrikningslag etter rylupet?

og er ikke det teit egentlig? Ikke for å være frekk for det er uansett hyggelig om hun har gjort sitt beste med å organisere, men da er jo poenget litt borte?!

Særlig vi som skal 1 mnd på reise etter bryllupet, så blir jo ikke dette før om evigheter...

Hilsen semi-fortvilet brud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... det høres veldig rart ut å ha utdriknigslaget ETTER bryllupet da! Det er også veldig dårlig gjort å ha det dagen før bryllupet. Jeg håper du slipper det.

Har hun hatt lang tid på å planlegge da?

Det virker nesten som om du ikke får noe lag? :forvirret:

Skrevet

Det er ikke utdrikningslag om det kommer etter bryllupet. Da er hele hensikten med å feire "siste dag i frihet" borte vekk. :opplyser:

Skrevet

Virker som dårlig planlegging av forlover synes jeg. Hun har sikkert hatt en del tid på seg og hadde hun vært ute i god tid så hadde hun vel greid å samle folk. Spørs om det blir noe lag på deg...

AnonymBruker
Skrevet

TS her: hun har hatt nesten 1 år på seg, vi forlovet oss i sept i fjor.

Synd om det ikke blir noe lag. Særlig ekstra leit siden min kjære hadde en knall helg med alle sine kammerater. :(

Skrevet

Har du ikke noen andre venner du kan snakke med da og høre om de har hørt noe?

Skrevet

Ferie er ingen unnskyldning! Det burde hun ha tenkt på før! Utdrikningslaget går jo an å ha litt tidligere. Vet om et par stykker som hadde tenkt å ha det etter bryllupet. I det ene tilfellet, så ordnet vi andre utdrikningslag istedet (uten forlover som aldri hadde tid), og i det andre tilfellet... Vel, det har gått et par år nå, og det etterskuddsutdrikningslaget lar fortsatt vente på seg. Etterskuddsutdrikningslag er bare en evig utsettelse! Kan de ikke bare delegere det videre til noen som gidder? :(

:klemmer:

Skrevet

Må man ha "tradisjonelt" utdrikkingslag da?

Skrevet

Ja, hvorfor ikke gå i syttendemaitog på julaften? Mindre kø da... :sarkasme:

Skrevet

huff det hørtes ikke noe morsomt ut :troest:

Skrevet

Kjedelig nåe hun har hatt så god tid på seg.

Håper alt ordner seg. Vil gjerne vite om det blir noe fest!

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt å ikke få vite det ihvertfall! Mannen min venter fortsatt på utdrikningslaget sitt (elendig planlegging av forlover, nå delegert til noen som har tid...) og jeg tror det er planlagt å skje om 2 uker til. Da har vi vært gift i 4 uker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...