Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her sitter jeg stormforelsket, men likevel betenkt.

Det har seg slik at jeg har to barn fra tidligere forhold. Har kun introdusert en mann/kjæreste for ungene tidligere. Er super bestemt på at jeg skal være 100% sikker på forholdet før ungene blir introdusert. Nå har det seg slik at for ca 6 mnd siden ble det slutt med min forrige samboer. Barna sytens selvfølgelig dette var trist, men vi tok farvell som gode venner. Han har besøkt oss flere ganger etter han flyttet ut.

Nå til det som forundrer meg.

Jeg har truffet en magisk mann via nettdateing (4 mnd siden). Vi brukte litt tid før vi bestemte oss for å være kjærester, men nå som vi er det ønsker jeg at alt skal hende på en gang. Jeg som har vert så betenkt på å dra menn inn i livet til barna mine for tidlig, få ny samboer, få flere barn osv. Jeg ønsker alt på en gang nå, hels i går.

Jeg vet at dette har med den nyforelskelsen å gjøre, men jeg er såpass "gammel" at jeg klarer å skille litt på disse følelsene.

Det er enorm forskjell på følelsene denne gangen kontra med min forrige samboer. Min nye kjæreste er villig til å tenke fremover i tid. Han er villig til å flytte til mitt området slik at mine barn kan fortsette på sin skole (var egentlig et av mine krav, men trengte aldri nevnes) han ønsker til og med et barn med meg (han har et fra før). Jeg har egentlig forsonet meg med for mange år siden at jeg var ferdig med barn, å nå som mine har begynt å bli såpass store, har denne tanken bare blitt fjernere og fjernere. Helt inntil nå.... han har til og med klart å endre totalt på mine ønsker på flere barn. Nå bare gleder jeg meg til vi får flyttet sammen og kan starte den magiske prosessen.

Jeg sitter igjen med så mange spørsmål. Skyldes dette at jeg endelig har funnet mannen i mitt liv, eller er det "bare" den første forelskelsen som spiller meg et puss? Aldri noen gang har jeg følt en slik ro med at ting egentlig går litt for fort.

Håper å høre fra andre som evt. har vert i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er mer enn bare forelskelse. Å ha noe i bakhodet er ikke feil, så lenge det ikke hindrer fremdrift i forholdet. Mao, kjør på,men drøy gjerne biten med unger siden der så kort tid siden sist.

Skrevet

Kjør på! Hvis det føles rett, så er det rett. Høres ut som at du har en fantastisk tid foran deg! :jepp:

Skrevet

Det er mer enn bare forelskelse. Å ha noe i bakhodet er ikke feil, så lenge det ikke hindrer fremdrift i forholdet. Mao, kjør på,men drøy gjerne biten med unger siden der så kort tid siden sist.

Neida, det kommer ingen felles barn ved det første. Er mer overrasket over meg selv som plutselig leker med tanken igjen, etter å ha vert så sikker på at jeg var totalt ferdig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Var nok lite utfyllende i forrige svar så jeg følger opp litt.

Når du

kan tenke deg å harve over fyren ved hver minste anledning

kan tenke deg å få barn med fyren

føler deg komfortabel med tanken på at han er den eneste du skal ha sex med resten av ditt liv

ikke synes et spørsmål om giftemål er rart, farlig eller på andre måter stressende

så er det mer enn bare forelskelse.

Du er erfaren nok til å tenke over potensielle farer. Jeg tipper du klarer å være edruelig nok i forelskesens rus til å se om han har sider som er irriterende. Om du ikke kommer på noe som helst der du tenker at "han vokser det nok av seg" eller lignende. Da er han Herr Riktig.

Slik sett er det bare til å leve beruselsen fullt ut.

Så drit i å være redd, nyt rusen og vær trygg og edruelig nok til at kjærligheten ikke har gjort det helt blind. Bare lettere svaksynt ;)

Skrevet

Var nok lite utfyllende i forrige svar så jeg følger opp litt.

Når du

kan tenke deg å harve over fyren ved hver minste anledning checked

kan tenke deg å få barn med fyren checked

føler deg komfortabel med tanken på at han er den eneste du skal ha sex med resten av ditt liv checked

ikke synes et spørsmål om giftemål er rart, farlig eller på andre måter stressende checked

så er det mer enn bare forelskelse.

Du er erfaren nok til å tenke over potensielle farer. Jeg tipper du klarer å være edruelig nok i forelskesens rus til å se om han har sider som er irriterende. Om du ikke kommer på noe som helst der du tenker at "han vokser det nok av seg" eller lignende. Da er han Herr Riktig.

Slik sett er det bare til å leve beruselsen fullt ut.

Så drit i å være redd, nyt rusen og vær trygg og edruelig nok til at kjærligheten ikke har gjort det helt blind. Bare lettere svaksynt ;)

Tror jeg går "all in" :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tror jeg går "all in" :)

Niiiiice :cool: Liker hæppi ændings :grine:

Skrevet

:danse: jepp, tror de er i undertall de historiene

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

:popcorn:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

*kaster tom popcornpapp fra seg, finner fram klisjeboka si*

Klisje eller ikke, dette er sant;

Forelskelsen skal aldri temmes, da blir man et kjedelig og angstfylt menneske.

Du burde, som du sier, gå all in og leve livet du har fått! Og hvis det ikke fungerer så har du værtfall prøvd. :)

Spesielt siden du sier at du ikke har planer om å lage et felles barn med ham riktig enda.

Skrevet

kjør på! Du har ingenting å miste!

Jeg traff min kjære for et halvt år siden, han traff jenta mi ei uke etterpå og så traff vel jeg ungene hans uka deretter. En måned etterpå lurte han på hva jeg egentlig skulle med leiligheten min ettersom jeg stort sett var hos han, dagen etter hentet vi første flyttelasset. Følelsene mine for han blir bare sterkere og sterkere og jeg er etterhvert veldig sikker på dette er HAN!!

Så det er bare å hoppe i det hvis man føler at det er riktig. Mange venter lenge med å treffe unger, men hva hvis de ikke funker sammen, skal man si takk for seg da? Like greit å bare la de treffes med en gang så ser man om de går fint sammen.

Lykke til!

Skrevet

kjør på! Du har ingenting å miste!

Jeg traff min kjære for et halvt år siden, han traff jenta mi ei uke etterpå og så traff vel jeg ungene hans uka deretter. En måned etterpå lurte han på hva jeg egentlig skulle med leiligheten min ettersom jeg stort sett var hos han, dagen etter hentet vi første flyttelasset. Følelsene mine for han blir bare sterkere og sterkere og jeg er etterhvert veldig sikker på dette er HAN!!

Så det er bare å hoppe i det hvis man føler at det er riktig. Mange venter lenge med å treffe unger, men hva hvis de ikke funker sammen, skal man si takk for seg da? Like greit å bare la de treffes med en gang så ser man om de går fint sammen.

Lykke til!

Takk takk til deg :)

Vi har beggge truffet hverandre sine barn nå. Vi har tatt det litt rolig å truffet hverandre på forskjellige plasser. Jeg har to gutter mens han har ei jente som er størst av våre tre barn. Jeg er veldig bevist på at hun ikke skal føle det som om at jeg kommer å "tar" pappaen hennes fra henne. Samtidig så synes vi det er viktig at vi kan vise barna våre at vi er kjærester og er glad i hverandre. Dette gjøres ikke ved at vi står å kliner rett foran dem, men at vi kan holde i hånden, gi et lite kyss osv. en gang i mellom. Jeg ble veldig glad da jeg fikk en sms fra han etter jeg hadde truffet dattera hans første gang. Der stod det ; pappa, hun ligte jeg :)

Tror nok at innen nyttår så har vi, om ikke flyttet sammen, hvertfall en god plan på å få solgt våre leiligheter å finne noe sammen.

Ååååå, hva jeg gleder meg til fortsettelsen :)

Skrevet

Bare måååå legge inn en liten oppdatering her :)

Ble i dag overrasket med en reise til et eksotisk/varmt land til høsten. Bare oss to.

Dette blir nok de 14 mest magiske dagene i mitt liv.

Gled, gled :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Da er det noen mnd siden jeg har vert her inne å skrevet. (har liksom hatt andre ting å bruke tiden på).

Må bare oppdatere litt her. De følelsene jeg fikk i begynnelsen da jeg skrev her, har doblet seg i str. Jeg har mang en gang kløpet meg selv i armen for å sjekke om jeg drømmer. Jeg finner faktisk INGENTING ved min kjæreste som er feil / irreterende. Han behandler meg med full respekt, er omtenksom, kjærlig, smilende, glad osv osv. Jeg kan holde på i det uendelige. Det beste er nok at vi fyller hverandre ut på en fantastisk måte. Har masse å snakke om og kan være super barnslige på samme stund.

Barna mine syns han er kjempe kjekk, så da slapper jeg enda mer av.

Jeg har til og med prøvd å trigge frem litt situasjoner / diskusjoner bare for å se hvordan han reagere, men til og med her klarer vi å løse oppgavene med normal komunikasjon.

Kort fortalt........... DENNE MANNEN ER DET INGEN I HELE VERDEN SOM SKAL FÅ TA FRA MEG.

Snipp, snapp, snute....så levde jeg magisk resten av livet :hjerter_rundt:

Gjest naxos70
Skrevet

høres kjempebra ut! Og så reise da??? Skulle ønske jeg fikk noe sånt også :-) Sist helg var vi på hotelltur som han fikk i bursdagsgave fra meg, vi storkosa oss! Og vi har det bare fint vi også, jeg er bare sååå glad i han. Kan sitte å tenke flere år frem i tid... Lykke til med kjærligheten!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har til og med prøvd å trigge frem litt situasjoner / diskusjoner bare for å se hvordan han reagere, men til og med her klarer vi å løse oppgavene med normal komunikasjon.

Kort fortalt........... DENNE MANNEN ER DET INGEN I HELE VERDEN SOM SKAL FÅ TA FRA MEG.

Er ikke BM uten å være vrang :cool: Men du skal være glad det er hjan og ikke meg som er testet. Ved test så stikker jeg fort som fan!

Forøvrig:

:danser:

Skrevet

Da er det noen mnd siden jeg har vert her inne å skrevet. (har liksom hatt andre ting å bruke tiden på).

Må bare oppdatere litt her. De følelsene jeg fikk i begynnelsen da jeg skrev her, har doblet seg i str. Jeg har mang en gang kløpet meg selv i armen for å sjekke om jeg drømmer. Jeg finner faktisk INGENTING ved min kjæreste som er feil / irreterende. Han behandler meg med full respekt, er omtenksom, kjærlig, smilende, glad osv osv. Jeg kan holde på i det uendelige. Det beste er nok at vi fyller hverandre ut på en fantastisk måte. Har masse å snakke om og kan være super barnslige på samme stund.

Barna mine syns han er kjempe kjekk, så da slapper jeg enda mer av.

Så barna ser kun på det ytre og han reagerer ikke engang med det normale når du terger han? Ja, snart sprekker bobla!

Skrevet

Er ikke BM uten å være vrang :cool: Men du skal være glad det er hjan og ikke meg som er testet. Ved test så stikker jeg fort som fan!

Forøvrig:

:danser:

Var ingen tester av serlig stor grad, men nok til at jeg kunne få bekrefte en del som jeg allerede trodde. Type situasjon; jeg skal på kamp med den ene ungen, mens den andre skal i bursdag......hva gjør han nå når jeg nevner dette.....jo, han tilbydde seg å kjøre minsten i bursdag. Noen han aldeles ikke hadde trengt å gjøre siden vi ikke bor sammen enda. Han kunne vert lige egoistisk som min forrige kjæreste (som også var samboer) å drite i alt som hadde med mine barn å gjøre.

Dette var bare småtester for min egen del. Tror ikke han har merket at jeg har tenkt tanken en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...