Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Syden i vinter. Januar/ februar.

Hvor er det varmt da? Og party sted?

Er en jentegjeng som skal dra, vil ha liv på kveldene og steeeking på dagen:)

Noen som anbefaler bra og varme plasser??? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Skal til Syden i vinter. Januar/ februar.

Hvor er det varmt da? Og party sted?

Er en jentegjeng som skal dra, vil ha liv på kveldene og steeeking på dagen:)

Noen som anbefaler bra og varme plasser??? :)

Jeg har fundert mye på dette med "Syden". Er det et eget kontinent? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fundert mye på dette med "Syden". Er det et eget kontinent? :fnise:

Du trenger ikke å være så hovmodig ift språket, Belladonna. Alle vet hva som menes med syden, også du.

Gjest Eurodice
Skrevet

Du trenger ikke å være så hovmodig ift språket, Belladonna. Alle vet hva som menes med syden, også du.

Ikke jeg, jeg har lav IQ :ler: .

Skrevet

Thailaaand.. :D egypt funker også da.. har jo og de canariske øyene ;)

Skrevet

Men er ikke thailand ganske dyrt? Er det bra liv der?

Skrevet

Men er ikke thailand ganske dyrt? Er det bra liv der?

Thailand er jo stort ;) er jo liv i Phuket osv:) vet ikke hvor mye dere har tenkt å bruke på turen jeg? Thailand har jo en annen pris en teneriffe feks, men er jo mye billigere å bo der da.. men lang flyreise.. så mener om man skal til thailand, må man være i 2 uker

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg, jeg har lav IQ :ler: .

Ihvertfall lav EQ.

Gjest Blondie65
Skrevet

Partytur til Thailand for jenter? Ville jeg aldri anbefalt.

Altså - opplevelsestur, partur, og ikke minst guttetur. Jepp. Jentetur? Nix.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Ihvertfall lav EQ.

Herregud da, menneske, hva er du fornærmet for? TS har ikke sagt noe, det må da gå an å ta en spøk. Dessuten, "Syden" er et veldig upresist begrep.

Hva betyr EQ da? Kanskje jeg er så dum at jeg trenger en oversettelse :ironi: .

Endret av Belladonna
Skrevet

Partytur til Thailand for jenter? Ville jeg aldri anbefalt.

Altså - opplevelsestur, partur, og ikke minst guttetur. Jepp. Jentetur? Nix.

Hvorfor ikke? :P

Skrevet

Syden er et upresist begrep ja. Jeg ville rådet noen til å dra til Tyrkia, Mallorca eller f.eks Kreta. Egypt og Thailand er ikke land jeg tenker på når noen sier "syden."

Skrevet

Syden er et upresist begrep ja. Jeg ville rådet noen til å dra til Tyrkia, Mallorca eller f.eks Kreta. Egypt og Thailand er ikke land jeg tenker på når noen sier "syden."

Tyrkia, Mallorca og Kreta er ikke vinterdestinasjoner. Man drar ikke dit i januar/februar :) Thailand, canariøyene, Egypt er de som er de mest populære vinterdestinasjonene.

Skrevet

Synes også at begrepet "Syden" begynner å bli temmelig utvannet når både Thailand og Egypt kalles for Syden. Men jeg har vel lav IQ og EQ jeg også da. :ler:

Så til spørsmålet; midt på vinteren, må det bli enten en av Kanariøyene eller Egypt. Hvis dere ikke skal på langtur til Thailand, Brasil eller lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager kan ikke jenter dra på jentetur til Thailand??? Var to ganger i Thailand med venninne når eg var single..greit nå var ike vi der for å sjekke gutter og drikke mest mulig. MEN vi hadde suuuuupre ferier, nyyydelige strender, god mat, billig å bo, spise og drikke. Hadde og masse gøye fester og hrm hrm...noen kjekke gutter er det jo og der. Ikke ALLE gutter som drar til Thailand for å finne seg thaijenter;) noen turistgutter liker jo andre turistjenter best;) ;)

Bali er og en knall plass hvis du vil ha en eksotisk ferie med strand og party! Kuta Beach er veldig poplær:) Hvis dere ikke har så lang tid og masse penger til turen er vel Kanariøyene enklest og rimeligst. (men husk...ike sikkert det blir så mye billigere på kanariøyene...er vel endel dyrere mat og drikke der enn i asia)

Skrevet (endret)

skal du til "syden", så tolker jeg at du vil til et middelhavsland. På vintern er det kanskje 3 timer med sommerlige temperaturer i dette området, og så blir det kaldt. Og det er HELT ute av sesong.

Dere kan muligens reise til kanariøyene.

Likevel: Skal dere på jente-/festetur, så hvorfor ikke tenke litt større om dere absolutt skal dra på vintern. Hva med Australia? Fiji? Prisen for å reise er muligens litt større enn dere i utgangspunktet hadde tenkt, men samtidig, så tenker jeg at en jentetur i januar/februar ikke har så høyt budsjett uansett. Og da må dere nesten opp i pris for å kunne reise til noe annet sted enn kanariøyene.

---

http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/spania/grancanaria/pages/default.aspx

På venstre side ser du at Januar og februar har _5_ soltimer om dagen. Det er søren ikke mye å sole seg i. Vent til sommern!

Endret av lema
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor ikke? :P

Jeg har vært der. Det er ingenting for jenter der - i alle fall hvis jeg forbinder partytur med det jenter vanligvis jakter på: menn.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor i alle dager kan ikke jenter dra på jentetur til Thailand??? Var to ganger i Thailand med venninne når eg var single..greit nå var ike vi der for å sjekke gutter og drikke mest mulig. MEN vi hadde suuuuupre ferier, nyyydelige strender, god mat, billig å bo, spise og drikke. Hadde og masse gøye fester og hrm hrm...noen kjekke gutter er det jo og der. Ikke ALLE gutter som drar til Thailand for å finne seg thaijenter;) noen turistgutter liker jo andre turistjenter best;) ;)

Har alle her problemer med å lese?

Det er snakk om PARTYTUR. Ikke naturopplevelse og slikt. Det er noe annet. Og hvis turen er for å sjekke gutter og feste er ikke Thailand stedet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der. Det er ingenting for jenter der - i alle fall hvis jeg forbinder partytur med det jenter vanligvis jakter på: menn.

Der er da menn i Thailand?

Skrevet

Jeg har vært der jeg og :) Er mange menn i Thailand, maaange gutter på guttetur..Trenger ikke nødvendigvis være asiatere veit du ;) Er det fest man er ute etter, så er det mye fest i Patong feks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...