AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Nå har jeg vurdert frem og tilbake om jeg skulle skrive her eller ikke, men føler at noen her inne kanskje har tips til meg da det gjelder situasjonen. Jeg og ex`en min (var sammen 1 år for et år siden) driver igjen, og har gjort dette nå i over 1 måned. Jeg føler vi har hatt det veldig fint sammen den måneden her, og han har sagt det samme - og at han ønsker å bli sammen med meg etterhvert. I helga var jeg hos han og jeg hadde tomt på kortet. Fikk en melding av ei venninne som jeg måtte svare på, og jeg fikk låne mobilen hans til å svare. Etter å ha sendt litt meldinger frem og tilbake med henne, tenkte jeg bare å slette meldingene jeg og hun hadde sendt med hverandre, og da jeg drev å skulle til å slette på "sendte" oppdaget jeg en melding det stod søta på, som var sendt til en annen jente. Dum som jeg var måtte jeg bla videre, og der hadde han blandt annet spurt om de skulle treffes dager han hadde sagt han ikke kunne treffe meg fordi han var sliten. Han hadde sendt "Gjør?" meldinger til henne mens han har vært på jobb, noe han ikke gjør til meg fordi han har sagt han ikke har tid. Jeg orket ikke lese lenger da jeg fikk se meldingen "Sex etterpå?:-D" og brast ut i gråt. Jeg konfronterte han med det, og han sa det bare var på tull, og for å "muntre" henne opp. Da jeg våknet morgenen etter hadde han også mange ubesvarte anrop fra ei annen jente, så vet ikke hva som har vært/er der heller. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre? Og hva kan jeg "kreve" når vi bare driver? Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere reagert/sagt/gjort? Synes det er så vanskelig, for jeg vil så gjerne glemme det og tro på at det bare er tull - men det forfølger meg liksom. Hadde mareritt om det i natt, og sliter skikkelig med det. Føler meg ikke bra nok heller da han gjør noe slikt.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Kjære deg, her tror jeg at han nok har en liten forelskelse på gang med en annen jente. Men det er kanskje litt komplisert for han også ettersom dere har vært kjærester før og driver på nå. Han har sikkert følelser for deg enda, men jeg tror du må bestemme deg for om du vil satse på han eller ikke. Du burde ihvertfall si ifra til han hvis du vil at det skal være seriøst mellom dere igjen. Han er kanskje redd for å bli såret av deg enda en gang?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Hm, skjønner bare ikke hvorfor han tilbringer tid med meg hvis han er forelsket i henne :-/ I følge han har de kun møttes før vi begynte å drive. Det var forresten han som gjorde det slutt forrige gang vi var sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Han har kanskje noen damer på gress i tilfelle det ikke fungerer mellom dere. kan nesten ikke være noe annet
Optimist6 Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 for meg virker det som om han er rundbrenner....
I Grosny Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Det ser ikke ut som om han har bestemt seg for å satse eksklusivt og langsiktig på bare ei jente. Du kan jo spørre han om han vil det, og så får du velge selv hva du vil gjøre med han etterpå, litt avhengig av svarene du får. Hvorfor dumpet han deg? Hadde han behov for å prøvesmake litt forskjellige damer? Det kan tenkes at han har smakt litt forskjellig, og nå velger å hente inn deg igjen fordi du var best i test. Det kan tenkes at han ikke er helt ferdig med testinga. I verste fall er han så pirkete at han aldri blir helt ferdig.
Gjest bae Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Nå har jeg vurdert frem og tilbake om jeg skulle skrive her eller ikke, men føler at noen her inne kanskje har tips til meg da det gjelder situasjonen. Jeg og ex`en min (var sammen 1 år for et år siden) driver igjen, og har gjort dette nå i over 1 måned. Jeg føler vi har hatt det veldig fint sammen den måneden her, og han har sagt det samme - og at han ønsker å bli sammen med meg etterhvert. I helga var jeg hos han og jeg hadde tomt på kortet. Fikk en melding av ei venninne som jeg måtte svare på, og jeg fikk låne mobilen hans til å svare. Etter å ha sendt litt meldinger frem og tilbake med henne, tenkte jeg bare å slette meldingene jeg og hun hadde sendt med hverandre, og da jeg drev å skulle til å slette på "sendte" oppdaget jeg en melding det stod søta på, som var sendt til en annen jente. Dum som jeg var måtte jeg bla videre, og der hadde han blandt annet spurt om de skulle treffes dager han hadde sagt han ikke kunne treffe meg fordi han var sliten. Han hadde sendt "Gjør?" meldinger til henne mens han har vært på jobb, noe han ikke gjør til meg fordi han har sagt han ikke har tid. Jeg orket ikke lese lenger da jeg fikk se meldingen "Sex etterpå?:-D" og brast ut i gråt. Jeg konfronterte han med det, og han sa det bare var på tull, og for å "muntre" henne opp. Da jeg våknet morgenen etter hadde han også mange ubesvarte anrop fra ei annen jente, så vet ikke hva som har vært/er der heller. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre? Og hva kan jeg "kreve" når vi bare driver? Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere reagert/sagt/gjort? Synes det er så vanskelig, for jeg vil så gjerne glemme det og tro på at det bare er tull - men det forfølger meg liksom. Hadde mareritt om det i natt, og sliter skikkelig med det. Føler meg ikke bra nok heller da han gjør noe slikt. Etterhvert? Når da etterhvert? Hvis du vil ha han, syntes jeg du skal kreve at dere blir ordentlig sammen nå, eller aldri. Virker av innlegget ditt som om du kommer til å bli masse såra hvis dere fortsetter som "bare" pulevenner.
waco Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 grosny, ikke glem at eksen kanskje gjorde det slutt fordi trådstarter har ligget med en annen gutt. Hvis jeg var han eksen så kunne jeg godt å forestilt meg hvor vanskelig det hadde vært å satse på en eks som også hadde ligget med en annen fyr en meg, - kan hende jeg hadde selvgardert meg litt når jeg møtte henne året etterpå.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 Han dumpet meg fordi han ikke hadde følelser for meg lenger..
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Men hva hadde dere sagt til han liksom? Veit liksom ikke helt hva jeg skal si jeg :-/
Gjest Yazz Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Men hva hadde dere sagt til han liksom? Veit liksom ikke helt hva jeg skal si jeg :-/ Hva vil du da? Dersom han ikke vil ha et eksklusivt forhold men vil fortsette å ha sex med deg samtidig som han har sex med andre, vil du det? Dersom du har svart JA på overnevnte spørsmål så er jo saken grei. Dersom du har svart NEI.... da sier du det til ham, og så går du. Dette handler om deg, og dersom du vil noe annet enn det han vil, så må du innse dette og gå videre med ditt liv.
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Nå har jeg vurdert frem og tilbake om jeg skulle skrive her eller ikke, men føler at noen her inne kanskje har tips til meg da det gjelder situasjonen. Jeg og ex`en min (var sammen 1 år for et år siden) driver igjen, og har gjort dette nå i over 1 måned. Jeg føler vi har hatt det veldig fint sammen den måneden her, og han har sagt det samme - og at han ønsker å bli sammen med meg etterhvert. I helga var jeg hos han og jeg hadde tomt på kortet. Fikk en melding av ei venninne som jeg måtte svare på, og jeg fikk låne mobilen hans til å svare. Etter å ha sendt litt meldinger frem og tilbake med henne, tenkte jeg bare å slette meldingene jeg og hun hadde sendt med hverandre, og da jeg drev å skulle til å slette på "sendte" oppdaget jeg en melding det stod søta på, som var sendt til en annen jente. Dum som jeg var måtte jeg bla videre, og der hadde han blandt annet spurt om de skulle treffes dager han hadde sagt han ikke kunne treffe meg fordi han var sliten. Han hadde sendt "Gjør?" meldinger til henne mens han har vært på jobb, noe han ikke gjør til meg fordi han har sagt han ikke har tid. Jeg orket ikke lese lenger da jeg fikk se meldingen "Sex etterpå?:-D" og brast ut i gråt. Jeg konfronterte han med det, og han sa det bare var på tull, og for å "muntre" henne opp. Da jeg våknet morgenen etter hadde han også mange ubesvarte anrop fra ei annen jente, så vet ikke hva som har vært/er der heller. Jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre? Og hva kan jeg "kreve" når vi bare driver? Hva hadde dere gjort? Hvordan hadde dere reagert/sagt/gjort? Synes det er så vanskelig, for jeg vil så gjerne glemme det og tro på at det bare er tull - men det forfølger meg liksom. Hadde mareritt om det i natt, og sliter skikkelig med det. Føler meg ikke bra nok heller da han gjør noe slikt. Slutt å snoke på andre folks private korrespondanse kan jo være det første du gjør! Eier du ikke respekt for andres privatliv og følelser når du driver og snoker rundt i mobilen deres på den måten? Selv sier du at du hadde tenkt å slette meldingene fra din venninne som var på hans mobil, ville du kanskje ikke at han skulle se dem? Kunne det ikke falle deg inn at du gir han samme privatliv som du så tydeligvis forventer og unner deg selv!?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 Det eneste som er, er at jeg har sagt at han får velge om han vil holde på slik eller ha meg, og da har han sagt at han vil ha meg.. Jeg ønsker jo å tro på han, og jeg vil jo virkelig at det her skal funke! Men blir det feil av meg å snoke mer for å se om han har "slutta" med det? Føler det blir litt feil, men samtidig så vil jeg vite om han har slutta eller ikke. Eller kan jeg spørre ham om han har noe å skjule? Og dersom han sier nei - be om å få se på mobilen der og da? Jeg vet jeg ikke har noen rett til det, men bare for å se hvordan han reagerer. Ingen her inne som har opplevd noe lignende da, som kan fortelle hva DU gjorde i den situasjonen? Takk for alle innspill forresten :-)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #15 Skrevet 4. august 2010 Slutt å snoke på andre folks private korrespondanse kan jo være det første du gjør! Eier du ikke respekt for andres privatliv og følelser når du driver og snoker rundt i mobilen deres på den måten? Selv sier du at du hadde tenkt å slette meldingene fra din venninne som var på hans mobil, ville du kanskje ikke at han skulle se dem? Kunne det ikke falle deg inn at du gir han samme privatliv som du så tydeligvis forventer og unner deg selv!? Nei, og det var selvfølgelig ikke meningen at jeg skulle se på meldingene heller. Grunnen til at jeg skulle slette meldingene mellom meg og henne var fordi hun liker en av hans venner som vi derfor skrev om..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2010 #16 Skrevet 4. august 2010 Å leke med eksen er aldri smart. Finn deg en ny fyr i steden. Men jeg tror ikke han nødvendigvis mente noe med "sex etterpå? :D"-meldinga. Jeg kjenner mange gutter som tøffer seg ved å si sånt. De bare finner ut hvor langt de kan tøyse med jenta, og eventuelt avsløre om dama er hypp.
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #17 Skrevet 4. august 2010 Nei, og det var selvfølgelig ikke meningen at jeg skulle se på meldingene heller. Grunnen til at jeg skulle slette meldingene mellom meg og henne var fordi hun liker en av hans venner som vi derfor skrev om.. Dere er ikke engang sammen og du snoker på mobilen hans, du unner andre privatlivet du ikke unner han. Jeg antar at han ikke er særlig interessert i deg etter at du har vist hvordan du er...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #18 Skrevet 4. august 2010 Å leke med eksen er aldri smart. Finn deg en ny fyr i steden. Men jeg tror ikke han nødvendigvis mente noe med "sex etterpå? :D"-meldinga. Jeg kjenner mange gutter som tøffer seg ved å si sånt. De bare finner ut hvor langt de kan tøyse med jenta, og eventuelt avsløre om dama er hypp. Nei, er kanskje ikke så smart.. Nei, du har kanskje rett i det du sier om den meldinga.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #19 Skrevet 4. august 2010 Dere er ikke engang sammen og du snoker på mobilen hans, du unner andre privatlivet du ikke unner han. Jeg antar at han ikke er særlig interessert i deg etter at du har vist hvordan du er... Jeg unner da han privatliv.. Men når man har en magefølelse på noe, og han har løyet om slikt før - så er det noen ganger det går automatisk.. Jeg har aldri sett på mobilen hans og meldingene hans før nå! Jeg veit jeg gjorde noe dumt, og har sagt unnskyld for at jeg så på mobilen hans, og han godtok unnskyldningen! Nei, han er vel ikke intressert da han sender meldinger, ringer og kommer å besøker meg uansett hvor sliten etter jobb han er..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. august 2010 #20 Skrevet 4. august 2010 Synes også det er gøy at du verner om din venninnes privatliv (sånn at HAN ikke skal vite hva DERE driver med) men at du snoker på hans (slik at DU vet hva HAN driver med) Det vitner om at forholdet er ganske usunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå