Gå til innhold

Akupunktur mot allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fått hjelp til å bli kvitt allergi mot dyr eventuelt fått mildere symptomer vha akupunktur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer sikkert ann på hvem du går til, men jeg har en kamerat som var alergisk mot veldig mye da han var liten.

Morra hans sendte han til akupunktør, å all alergien blei borte.

I sommer kom noen av alergiene tilbake, å han reagerte veldig på pollen, så han tok akupunktur omigjen, å nå er hen helt alergifri, så jeg vil nok tro at det fungerer, men jeg veit jo ikke hvem som driver seriøst eller ikke da, så det burde du finne ut før du prøver.

Skrevet

Takk for svar :)Det er jo nesten for godt til å være sant!

Noen fler med erfaringer her?

Skrevet

Jeg har ikke så mye erfaring med akupunktur i forhold til allergi, men jeg har blitt kvitt flere kraftige allergier med noe som heter bioresonans. Akupunktur (og også soneterapi) tror jeg er veldig fine virkemidler mot mange plager, men folk responderer forskjellig på forskjellige behandlinger. Syns det absolutt er verdt på prøve.

Det jeg liker godt med bioresonans, er at den avdekker matintoleranser som ikke vanlige blodprøver gjør, som kan gjøre at allergisymptomer forsvinner når man kutter ned på matvarene man får utslag på.

Skrevet

Hmm.. Masse alternativt som jeg ikke har tenkt på før.

Vet du om bioresonans kan brukes mot dyreallergi også?

Skrevet

Hmm.. Masse alternativt som jeg ikke har tenkt på før.

Vet du om bioresonans kan brukes mot dyreallergi også?

Det kan brukes mot absolutt alle allergier, og sykdommer/plager generellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...