Gå til innhold

Parenthood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om denne serien går i Norge, og hvilke(n) kanal(er) som sender den?

Den er amerikansk og ny i år. Her spiller blant annet Lauren Graham (fra Gilmore Girls), Monica Potter og Erika Christensen. Det er en dramaserie / komedie. Jeg har sett en episode og synes den virket utrolig bra. Har også sansen for flere av disse skuespillerne.

Jeg har parabol hjemme og mange kanaler, men har ikke klart å finne ut av om serien går på noen av disse. Noen som vet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Parenthood_(2010_TV_series)

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Det starter snart på tv3. (Eller viasat 4, men rimelig sikker på at det er tv3)

• Liker 1
Skrevet

Det er TV3 som skal vise den serien. Står foreløpig bare kommer snart.

Skrevet

Det er TV3 som skal vise den serien. Står foreløpig bare kommer snart.

Takk for svar! jeg så en episode på ferie i Danmark :-)

I og med at den virket såpass bra og har med kjente skuespillere, krysset jeg fingrene for at den ville bli sendt i Norge også. Glad for å høre at den vil bli det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Begynner 23.august.

Skrevet

Tusen takk skal du ha! Den gleder jeg meg veldig til å se. For den eneste episoden jeg så i Danmark, virket veldig lovende :)

Skrevet

jeg gleder meg til og se den...

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikveld kl 21.30! Gleder meg!

Skrevet

Gleder meg til å se den også - håper den er bra :)

Skrevet

kanskje litt treg start med den første episoden, men håper det tar seg opp.

Erika Christensen er nydelig.

Skrevet

Det var en veldig treg start - jeg ble ikke trukket mot å se serien i det hele tatt. En serie jeg kan ha på i bakgrunnen mens jeg gjør noe annet.. men jeg skal gi det en sjanse til :)

• 6 år senere...
Skrevet

Noen som vet hvor man kan se den nå? :) Er super fan av Lauren Graham :D  

Skrevet
2 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Noen som vet hvor man kan se den nå? :) Er super fan av Lauren Graham :D  

Bra jeg ikke er den eneste som lurte på dette, var en veldig bra serie men finner den ikke på verken Netflix eller Viaplay :(

Skrevet
Akkurat nå, TGI skrev:

Bra jeg ikke er den eneste som lurte på dette, var en veldig bra serie men finner den ikke på verken Netflix eller Viaplay :(

Ikke jeg eller, men de selger den på platekompaniet sin nettside, men ikke på butikken. Det er uten Norsk tekst, men jeg er ikke god på Engelsk :/ 

Skrevet
2 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Ikke jeg eller, men de selger den på platekompaniet sin nettside, men ikke på butikken. Det er uten Norsk tekst, men jeg er ikke god på Engelsk :/ 

Bummert, engelsken min er ikke så veldig den heller men nok til at jeg forstår med tekst. Vurderer nå å kjøpe både parenthood og lost :)

Gjest Jacklost
Skrevet
15 timer siden, gladjenta96 skrev:

Kjøpte hele serien tidligere i år, har ikke sett på siden sesong 3 så har mye å ta igjen :P

Skrevet
27 minutter siden, Jacklost skrev:

Kjøpte hele serien tidligere i år, har ikke sett på siden sesong 3 så har mye å ta igjen :P

Jeg har bestilt serien nå! Er jo en god måte lære enda med Engelsk på! :D Siden det ikke er Norsk tekst på den jeg bestilte, men skjønner mer en det jeg trodde siden jeg så masse klipp på youtube i går :)

Kos deg med resten av serien når du skal se den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...