AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Overskriften svarer vel for seg selv. Er jeg unormal som ikke synes dette er OK. Av den grunn at ting jeg poster eller skriver på veggen hans vil jeg ikke at hun skal se. eller bilder av han og meg.
LetThemEatCake Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Nej, jag skulle inte ha reagerat. Men tycker du att det är jobbigt att hon har tillgång till bilder och liknande så tycker jag att du ska ta upp det med honom, så får han ta ställning till hur han vill göra.
Illuminati Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Ikke post på veggen hans da! Voksene mennesker burde takle slike situasjoner, ikke lag et problem av dette, det blir for dumt.
Suzy Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg er da venner med faren til dattera mi på Facebook og kan ikek skjønne hvorfor det skulle plage min nåværende :klø:
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Jeg kan jo ikke tvinge han til å slette henne. Hun og jeg prater ikke sammen, han vet vel fra før at jeg ikke er så begeistret for henne. Så syne sigrunn det er litt "korttenkt" av han å godkjenne.Men på en annen side er det jo han sin venneliste, men føler hun ser mer enn jeg vil. Vil ha "mitt private" med han utenom hans ekskone
Gjest Mahareth Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Kan du ikke ta det opp med han, og spørre om han eventuelt kan begrense tilgangen hennes til hans profil?
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Da har jeg sikkert overreagert. Takk for tilbakemeldinger!
Piper Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Jeg hadde ikke ahtt noe problemer med det, for er forholdet over så er det det. Ønsker ikke du at hun skal lese dine meldinger, er det vel bare til å sende en pm i stedet for å skrive på veggen, om du nå bare må skrive noe til han der i det hele tatt. Angående bilder av deg, så kan du vel be han fjerne alle bildene som du er med på. hva han elgger ut av bilder av seg selv, er helt og holdent hans avgjørelse. Men du har noe å si om de bildene du er med på.
Gjest Lille meg Skrevet 2. august 2010 #10 Skrevet 2. august 2010 Nå vet ikke jeg bakgrunnen for at hun ble hans ekskone, så jeg kan bare svare ut fra min situasjon. Jeg er venn med min xsambo på fb. Han var utro og flyttet fra meg. Han bor sammen med hun han bedro meg med, men er vel ikke helt ferdig sånn følelsesmessig.... Jeg er kun venn med han på fb fordi jeg vet at det irriterer vettet av den ugla han bor sammen med!
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #11 Skrevet 2. august 2010 Men nå, ved en tilfeldighet. så kommenterte hun te bilde av han fra en tur hvor han er i bak overkropp. "ja, nå ble jeg overrasket gitt" .... er DET nødvendig? eller overreagerer jeg igjen.
Rosalie Skrevet 2. august 2010 #12 Skrevet 2. august 2010 Ja, du overreagerer.Dersom du ikke takler det, så får du slette han som venn, da, vet du.
Gjest Pucifer Skrevet 2. august 2010 #13 Skrevet 2. august 2010 Syns du overreagerer litt. Har lagt ut bilder av min samboer også, hvorav hans ex kommenterte at han var blitt litt rundere og at han så finere ut nå enn før (hvor han var syltynn). Jeg tok det bare som et kompliment, enda jeg er absolutt ikke noe venn av henne, faktisk så har vi gått i tottene på hverandre ved en tidligere anledning. Men jeg kan ikke bestemme over hvem min samboer skal ha på telefonlister, facebooklister m.m. Det eneste jeg må gjøre er å stole på min samboer. Hva hun evnt måtte si og gjøre er heller ikke noe jeg kan rå over. Det eneste jeg kan kreve er at han respekterer meg.
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #14 Skrevet 2. august 2010 Sant det du sier pucifer. Kan vel alltids si hva jeg føler, men kan ikke forlange noe mere enn det.
Havbris Skrevet 2. august 2010 #15 Skrevet 2. august 2010 Ja, du overreagerer.Dersom du ikke takler det, så får du slette han som venn, da, vet du. Signerer denne. Det viktigste er vel det forholdet du har til han i RL? Ikke la Facebook få så stor plass i tilværelsen din.
Anglofil Skrevet 2. august 2010 #16 Skrevet 2. august 2010 Vel, jeg en av de som går mot strømmen og sier at du ikke overreagerer. For meg er det merkelig å være venn med en eks, men det kommer selvsagt an på hva slags forhold man har hatt fra før. Mvh Yvonne
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #17 Skrevet 2. august 2010 de har vært gift. mange herrans år siden, men siden jeg ikke har noe forhold til henne, synes jeg det er ubehagelig å ha henne så nærme innpå han.
Kråkesaks Skrevet 2. august 2010 #18 Skrevet 2. august 2010 Nå er ikke mannen min noe særlig aktiv på fb uansett så om hun hadde vært på vennelista hans tror jeg ikke hadde gjort noe til eller fra. Men det hadde ikke gjort noe om de sto på hverandres vennelister. Ettersom eksen hans er mor til hans barn så hadde det vært ok om de var venner på fb, så de kunne kommunisert litt bedre om samvær osv. Bilde i bar overkropp har han heller ikke liggende der, då det ville ikke vært noe overhengende fare for at kroppen hans skulle bli kommentert.
Katana Skrevet 2. august 2010 #20 Skrevet 2. august 2010 Du skriver ingenting om at de har barn sammen og dermed må ha en viss kontakt, men dersom det ikke er tilfelle, skjønner jeg ikke poenget med å ha nær kontakt med eks-dama. Spesielt dersom nåværende kjæreste i tillegg er ukomfortabel med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå