Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man kunne klare å sortere disse følelsene?

Finne ut om det fortsatt er kjærlighet, litt gnist i forholdet, at det er noe å jobbe med.

Eller om følelsene man sitter igjen med er bare vennskap(det er et sterkt vennskap hvertfall og jeg er fortsatt uendelig glad i han).

Jeg må sortere følelsene mine, for jeg orker ikke å ha de kvernende oppi hodet mitt lenger.

Og ikke har jeg lyst til å buse ut med noe før jeg har klart å tenke gjennom dette selv.

Men hvordan kan jeg klare å sortere hva som er hva?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

flytte til samliv kanskje? Jeg bomme rett og slett litt på underforum ser jeg i ettertid.

Skrevet

Har du fortalt han hva du tenker? Ærlighet og respekt betyr ALT i en sånn situasjon!!

Hva med å få hjelp til å sortere? Dere to sammen hos familieterapeut, eller deg alene? Dere vet selv hva som føles mest riktig hos dere... Samlivskurs kanskje? Få barnevakt og reise på romantisk lang-weekend, der der gjør ting dere bare gjorde da dere var nyforelsket...

På et samlivskurs jeg og mannen var på fikk vi beskjed om å stirre hverandre i øynene lenge, og fortelle hverandre hva kroppen gjorde og hva vi tenkte. Det høres teit ut og føles litt fjernt, men det var akkurat da det kilte i magen og jeg fniste for først gang på sikkert ti år, og også da jeg forsto at det var noe igjen å jobbe for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...