cyanid Skrevet 2. august 2010 #1 Del Skrevet 2. august 2010 ja, to cent og to kroner iover hele samlivsforumet! Er dette en ny KG-slang? Det er ikke noe kult når alle sier sånt i hvert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 2. august 2010 #2 Del Skrevet 2. august 2010 Hæ? Hvem betaler hva til hvem? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. august 2010 #3 Del Skrevet 2. august 2010 Det er et språklig uttrykk - opprinnelig engelsk (derav cents) "her har du mine to cents om ..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 2. august 2010 jeg skjønner fortsatt ikke, her har du mine to cent? Det høres jo bare merkelig ut jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #5 Del Skrevet 2. august 2010 ja, to cent og to kroner iover hele samlivsforumet! Er dette en ny KG-slang? Det er ikke noe kult når alle sier sånt i hvert innlegg Hehe. Artig når nordmenn adopterer et engelsk/amerikansk uttrykk leeeeeenge etter det oppsto der. http://en.wikipedia.org/wiki/My_two_cents_(idiom) Var ikke noe kult da kult ble overpoppis i sin tid heller, fra "cool"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 7. august 2010 #6 Del Skrevet 7. august 2010 10 øre for tankene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå