Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å hatt stabil syklus med EL dag 14 og TR dag 28 i flere mnd nå, finner jeg ikke EL denne mnd. Har testet fra dag 11 ca og fram til nå, jeg skal selvsagt fortsette å teste. Jeg har heller ikke hatt EL slim sånn som jeg pleier, men hvit litt kremet utflod (ekkelt, jeg vet). Syns dette er veldig rart at EL ikke dukker opp, spesielt siden jeg har noe lignende EL smerter. Jeg vet at EL kan være sen, men det er da ikke normalt at den skal være så sen vel :klø: Noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hender EL kan hoppe over en mnd uten at det er noe galt. Prøv å teste å se om den kommer noen dager til, gjør den ikke det så prøv igjen neste mnd. Kommer den ikke da heller så ville jeg ha sjekket det litt grundigere.

Skrevet

Det hender EL kan hoppe over en mnd uten at det er noe galt. Prøv å teste å se om den kommer noen dager til, gjør den ikke det så prøv igjen neste mnd. Kommer den ikke da heller så ville jeg ha sjekket det litt grundigere.

Takk for svar! Syns bare det bare er veldig rart siden EL har vært så stabil før. Hva er årsaken liksom :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...