Lady Stardust Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg har tenk litt på å kanskje trene meg opp litt down there, av mange grunner. Den største er kanskje at jeg ikke har fått vaginalorgasme noen gang, men flere ganger vært "nære på" (Tror jeg?) Har hørt at å trene opp PC-muskelen(musklene?) kan hjelpe. Har også hørt at det er noe man burde gjøre uansett. MEN, jeg aner jo ikke hvordan jeg gjør dette? Skal jeg bare knipe? Og hvordan kniper man? Er det når man gjør det "motsatte" av å presse, altså at det føles som om man drar alt der nede innover? Skal jeg sitte i en spesiell stilling når jeg gjør det, eller spiller ikke dette noen rolle? Skal jeg knipe lenge av gangen, eller gjøre mange, korte repetisjoner? Uff, føler meg helt blank på dette, så beklager om jeg spør om helt åpenbare ting. Setter pris på alle innspill.
Potetgull Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Nå vet ikke jeg helt om det er det man skal gjøre da, men jeg pleier i allefall å gjøre akkurat sånn som når jeg må VELDIG tisse. Altså at man strammer musklene slik at man ikke tisser på seg på en måte.. Dette gjør jeg da i fem sekunder av gangen ca. ti ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå