Gjest Anonym Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Min samboer elsker at jeg bruker fingen i og rundt analen hennes under sex- både utenpå og at jeg penetrerer henne gjerne med en finger. Bruker gjerne glidekrem da under samleie. Hun kan få se sterkeste orgasmer da og ber meg gjerne stikke fingen i henne. MEN prøver jeg meg med penis er det stopp... Da klager hun over at jeg er for stor og at det gjør vondt..Hun vil gjerne og vi har forsøkt flere ganger.Forsiktig og rolig, men det går ikke.. Hva gjør vi galt? Har lest noen steder at det kan hjelpe for henne å slappe av og presse rolig ut samtidig som jeg presser meg inn? Noen erfaringer på dette?
superior Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Bruker dere kondom/rikelig med glidemiddel?
maritamik Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Man bør bruke glidemiddel, det er en god del info på glidemiddel siden
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Hun aksepterer jo en finger, så neste gang prøver du forsiktig med to fingre, kanskje en liten dildo etc.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 MASSE MASSE GLID! Og passe på at du har fått masse glid inn før du begynner med penisen. Tar du litt glid på hullet og litt på penisen blir det bare skvist av ved åpningen og blir ikke med resten av veien. Hvis du vil kan du kjøpe en (liten) dildo i glass, glass gir nesten ingen friksjon og kan kansje gi henne en opplevelse som får henne til å se litt annerledes på saken. Anonym bruker før meg skriver prøv to fingre. fingre oppleves ikke som veldig glatte baki der, og er egentlig ikke så veldig god ide hvis hun er litt skeptisk.
Gjest wild bird Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Kanskje det hjelper hvis hun ligger på siden og du står på kne når du kommer inn i henne?
Stinelin Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Eller kanskje hun rett og slett synes det blir for stort, som hun sier
Teriyaki Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Dere må i alle fall ta dere veldig god tid. Hun må slappe godt av, og anstrenge seg minst mulig. Så begynner du med en finger (masse glidemiddel). Bruk den en stund, så tar du to fingre, evt. kan du etter hvert prøve tre. Så mens du har de to fingrene inni, fører du penis mot, og prøver å "bytte" ut fingrene med tuppen. Husk masse glidemiddel!! Så må du rett og slett føre den roooolig inn, og husk å hør på hennes direksjoner. Det er viktig at hun føler at hun har kontrollen slik at hun klarer å slappe av. Når du har fått den inn, så beveger du deg veldig rolig i begynnelsen, helt til du merker/hun sier at det ikke gjør vondt lenger. Så øker du tempoet osv. osv. Misjonær er ikke en anbefalt stilling når man ikke er vant til analsex. Sidelengs eller at hun sitter oppå er det jeg tror blir best.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Eller kanskje det ikke bare går, du er for stor. Dette er visst ikke mulig i følge svar her inne, det har jeg sett flere ganger. Med masse glidemiddel og god tid så kan visst alle ha analsex. Ikke jeg. Jeg kan ha en eller max to fingre inn, that's it! Å få en penis inn er utrolig vondt! Jeg har prøvd butt plug også, fortsatt fryktelig vondt. Vi er da forskjellige alle sammen.
Teriyaki Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Eller kanskje det ikke bare går, du er for stor. Dette er visst ikke mulig i følge svar her inne, det har jeg sett flere ganger. Med masse glidemiddel og god tid så kan visst alle ha analsex. Ikke jeg. Jeg kan ha en eller max to fingre inn, that's it! Å få en penis inn er utrolig vondt! Jeg har prøvd butt plug også, fortsatt fryktelig vondt. Vi er da forskjellige alle sammen. Ingen har sagt at det IKKE går an å rett og slett ikke få det til. Folk kommer da bare med velmenede råd om hvordan man evt. kan prøve å få det til.
Gjest Leken Mann Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Gå på lokal butikken og kjøp en liten kartong med vaniljekrem. Ha den rom-temperert eller kjølig. La dama di ligge med rumpa i været og fyll vaniljekrem i rumpa hennes, bruk fingre og gjerne tunga. Bruk goooood tid og kos med henne. Etter en stund med vaniljekrem leken så sklir den nok inn .... (og er hun dristig så slikker/ suger hun deg etterpå) Vaniljekrem er ett fantastisk glidemiddel. Dette var det en Nordlands tøs som lærte meg. Lykke til
Faithy Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 hvorfor skal du inn i rumpehullet hennes? ER vel ikke der tissen din trives best? Eller kanskje du ikke har kommet ut av skapet ennå? I et homofilt samhold kan jeg forstå det. Alle menn, uansett legning har trang til å dyppe tissen i det erotiske hullet.Dermed har homoene ikke så store valgmuligheter.-
Gjest Anjelika Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 hvorfor skal du inn i rumpehullet hennes? ER vel ikke der tissen din trives best? Eller kanskje du ikke har kommet ut av skapet ennå? I et homofilt samhold kan jeg forstå det. Alle menn, uansett legning har trang til å dyppe tissen i det erotiske hullet.Dermed har homoene ikke så store valgmuligheter.- Bitch, please..
NovaFlare Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 hvorfor skal du inn i rumpehullet hennes? ER vel ikke der tissen din trives best? Eller kanskje du ikke har kommet ut av skapet ennå? I et homofilt samhold kan jeg forstå det. Alle menn, uansett legning har trang til å dyppe tissen i det erotiske hullet.Dermed har homoene ikke så store valgmuligheter.- ahahahahahahahahaha!!!! Ja til analsex
Teriyaki Skrevet 8. august 2010 #15 Skrevet 8. august 2010 (endret) Bitch, please.. Kunne ikke kommet med en bedre kommentar selv! :ler: Og helt enig til JA til analsex! Tror kanskje jeg skal overaske kjæresten med innpass i kveld. Endret 8. august 2010 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #16 Skrevet 8. august 2010 Hjelpes, spar meg for bæsjehullet til sex. Et sted går grensene for oss, og det er der!
Gjest Leken Mann Skrevet 8. august 2010 #17 Skrevet 8. august 2010 Henger meg på med Anjelika og Teryakis kommentarer Teryaki, Jeg synes du og typen skal prøve "vanilje-oppskriften" (nevnt lenger oppe) i kveld. Koooos Dere
Teriyaki Skrevet 8. august 2010 #18 Skrevet 8. august 2010 Henger meg på med Anjelika og Teryakis kommentarer Teryaki, Jeg synes du og typen skal prøve "vanilje-oppskriften" (nevnt lenger oppe) i kveld. Koooos Dere Hehe, det tror jeg ikke han vil. Han er ikke typen som er superglad i å gi oralsex, dessverre. Men han kan jo dyppe sin i vanilje, så kan jeg slikke av..Jeg liker jo vanilje.
Gjest Leken Mann Skrevet 8. august 2010 #19 Skrevet 8. august 2010 Teriyaki, da kan jo du ha vaniljekremen klar og ta en blowjob på han og om du vil så sklir den lett inn i rumpa om du ønsker det. Vanilje er ett vanvittig fint glidemiddel. Og seansen blir utrolig opphissende for begge parter. Og blir det søndagsmiddag hos svigermor med vaniljekrem på desserten vil nok både du og typen dra på smilebåndet. Og hvis du gjør det så kan du jo skrive ett inlegg her for og "hisse" opp disse anti-anal kos innlegg skribentene som likevel må inn på dette forumet for og "se". Ha en fin søndagskveld. Håper typen din bruker tunga på deg
Gjest Anjelika Skrevet 8. august 2010 #20 Skrevet 8. august 2010 Hehe, det tror jeg ikke han vil. Han er ikke typen som er superglad i å gi oralsex, dessverre. Men han kan jo dyppe sin i vanilje, så kan jeg slikke av..Jeg liker jo vanilje. Jeg og en eks hadde en liten seanse med vaniljesaus engang (ikke i rompa da!).. fytti for noe kliss, og surt luktet det og Tror heller jeg ville holdt meg til vanlig glidemiddel i stedet for melkeprodukter bak der, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå