Gjest smulen Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Katten min rengjør seg alt for dårlig bak!! Han kan komme inn med masse æsj i baken (spes. hvis han har hatt løs mage), og det stinker fælt!! Hva kan vi gjøre for å få han til å vaske seg bedre... Er ikke noe kos når han stinker sånn... vil ikke ha ham i fanget da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Prøv å smør litt matolje i baken på pus. Dette vil oftest få katten til å vaske seg, siden det er litt "ekkel" konsistens på oljen. Vi hadde det sånn med vår katt, og det har bedret seg veldig: Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 29. september 2003 #3 Del Skrevet 29. september 2003 Og hvis den er langhåret så klipp bort litt pels der - det må jeg gjøre med hunden - logisk at det fester seg skitt i pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulen Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Ja, han er langhåret, og det med å klippe ham litt bak, det har jeg tenkt på faktisk! men jeg har ikke prøvd det enda!!! Matolje skal jeg og teste!! takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 Er katten mye plaget med løs mage, er det ekstra viktig å huske på å gi ormekur. Ormekur skal gis 4 til 6 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. september 2003 #6 Del Skrevet 30. september 2003 Det er ikke vanlig at avføring skal feste seg i pelsen til pus. Jeg har to langshårskatter og har ikke det problemet. Har vel skjedd et par ganger hvis de har vært dårlige. Hvis dette er noe som skjer ofte, bør du nok gi pus ormekur og evt. bytte fôr. Gi katten din kun tørrfôr og vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulen Skrevet 30. september 2003 #7 Del Skrevet 30. september 2003 Ormekur fikk han nettopp, og får det jevnlig. Spiser kun tørr for og vann... (hvis ikke en spesiell anledning da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. oktober 2003 #8 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis det er en kattunge, eller ikke helt voksen ennå, så kan det komme av det. Min katt var også litt dårlig til å gjøre seg helt rein bak der når hun var liten. Men etter at hun ble "stor" har problemet løst seg og hun gjør det fint selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå