Gå til innhold

Hvor skal jeg begynne, og hva vil han?

iselina

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 17 år, og har vært sammen med min to år eldre kjæreste i to og et halvt år, før han for 3 mnd siden slapp bomben om at han ikke ville mer. Noe som ble en brutal endring i tilværelsen min. Han gikk fra og være den gode og trygge personen jeg kjente så godt, til å bli en gutt jeg virkelig ikke kjente igjen. Han har alltid vært rolig og stabil, nå er det nye jenter hver helg og han drikker alkohol som det skulle vært vann.

For en liten mnd siden begynte han å prate med meg igjen, og vi begynte også å møtes. Jeg gjorde det med håp om at han ville ha meg tilbake. Vi hadde sex som før, men fant også på andre ting sammen. Badeturer, filmkvelder, bilturer. Og han ble tydelig lei seg og sjalu om jeg var med andre gutter. Jeg trodde vi var på vei til å ordne oppp mellom oss igjen. Etter å ha tilbringt også denne uken i samme seng, fikk jeg beskjed på fredag etter han hadde tilbringt natten med en annen, at det ble for dumt å ha kontakt med meg. At han ikke gadd meg mer, han ville ikke at noen skulle legge seg oppi hva han drev med, han var sin egen herre. Jeg er så lei meg og forvirret, nok en gang sitter jeg igjen her. Vi bor på en liten plass, og har mange felles venner. Hele situasjonen er virkelig vond for meg. Jeg mistet min "store kjærlighet" samtidig som at han nå forteller om mine mindre bra sider til alle våre bekjentskaper og vennekrets. Hvor skal jeg begynne nå når jeg vil komme meg videre? Det er så vanskelig å ikke prate til han. Selv om jeg vet han ikke svarer meg, eller tar seg tid til å lytte. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden leger alle (de fleste) sår. Dette blir altså bedre etterhvert.

Du bør også prøve å tenke på og innse at verken du eller han er voksne individer ennå. Jeg kan forstå at du ikke ser det sånn, men sånn er det altså uansett.

Du bør nå tenke på at et seriøst parforhold er ikke noe man går inn i før man er minst 23-25 år gammel. Dette gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...