Fuckman1983 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 For noen helger siden var jeg på en swingersklubb der jeg møtte en et par i midten av 30 årene. De hadde kommet så hun kunne ha gangbang med mange menn mens han så på. Denne kvinnen var en utrolig vakker og stilfull kvinne, og jeg trodde nesten ikke det var sant da hun spurte om jeg ville delta i gangbang. Det var ca 10-12 menn som knullet henne, i tillegg til en annen jente som kom til senere for å slikke henne GRUNDIG mellom beina Alle brukte kondom under knullingen, men hun hadde ikke noe imot å ta spruten i munnen etterpå da hun rett og slett elsker dette. Jeg tror vi holdt på i nesten 2 timer, og alle var veldig fornøyde. Mange vil nok kalle denne kvinnen en billig slut, men jeg synes ikke det. Dette var jo noe hun selv valgte å gjøre bak lukkede dører, og det som skjer på swingersklubben blir der. Hun var en ordentlig kvinne på alle måter, man kan vel bare si at hun virkelig, virkelig elsker pikk. Så jeg er bare litt interessert i å vite hva folk generelt synes om slike kvinner? Er de billige, eller modige som tør å oppfylle sine seksuelle fantasier?
Noorgie Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Litt av poenget med en slik kubb er jo muligheten til å leve ut sine sesueller drømmer/fantasier under kontrollerte forhold. Hva er egentlig forskjellen på å ha trekant og flerkant? I en slik setting kunne jeg godt fantasere om mange nakne villige damer som ville kose med meg
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 man lever bare en gang, så det høres jo greit ut at hun får prøvd ut det hun er interessert i. For meg har billig en litt annen betydning.
Gjest Cho Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Mange vil nok kalle denne kvinnen en billig slut, men jeg synes ikke det. Dette var jo noe hun selv valgte å gjøre bak lukkede dører, og det som skjer på swingersklubben blir der. Hun var en ordentlig kvinne på alle måter, man kan vel bare si at hun virkelig, virkelig elsker pikk. Jeg mener ikke nødvendigvis at denne kvinnen var så veldig billig, men jeg lurer litt på hva du mener gjør kvinner billige? Siden du skriver "Dette var jo noe hun selv valgte å gjøre bak lukkede dører, og det som skjer på swingersklubben blir der" mener jeg. Velger ikke "vanlige sluts" det selv? (bare for å ha sagt det, jeg er ikke komfortabel med å kalle noen som helst for billig, jeg synes man skal få bestemme selv hvor få eller hvor mange man vil ligge med)
Fuckman1983 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2010 Jeg mener ikke nødvendigvis at denne kvinnen var så veldig billig, men jeg lurer litt på hva du mener gjør kvinner billige? Siden du skriver "Dette var jo noe hun selv valgte å gjøre bak lukkede dører, og det som skjer på swingersklubben blir der" mener jeg. Velger ikke "vanlige sluts" det selv? (bare for å ha sagt det, jeg er ikke komfortabel med å kalle noen som helst for billig, jeg synes man skal få bestemme selv hvor få eller hvor mange man vil ligge med) Jeg synes heller ikke at hun var billig, jeg lurte egentlig bare på om folk generelt synes det? Er det mange kvinner som fantaserer om slikt, men som ikke tør å gjennomføre det? Jeg synes det hun gjorde var helt fantasktisk, og jeg håper virkelig jeg får sjansen til å sprute i munnen hennes ved en senere andledning. Det å kalle kvinner for billige og sluts er vel litt gammeldags. Hadde en hvilken som helst mann fått sjansen til å ha seg med 10+ kvinner samtidig, ville han selvsagt gjort det.
womenwomen Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 For noen helger siden var jeg på en swingersklubb der jeg møtte en et par i midten av 30 årene. De hadde kommet så hun kunne ha gangbang med mange menn mens han så på. Denne kvinnen var en utrolig vakker og stilfull kvinne, og jeg trodde nesten ikke det var sant da hun spurte om jeg ville delta i gangbang. Det var ca 10-12 menn som knullet henne, i tillegg til en annen jente som kom til senere for å slikke henne GRUNDIG mellom beina Alle brukte kondom under knullingen, men hun hadde ikke noe imot å ta spruten i munnen etterpå da hun rett og slett elsker dette. Jeg tror vi holdt på i nesten 2 timer, og alle var veldig fornøyde. Mange vil nok kalle denne kvinnen en billig slut, men jeg synes ikke det. Dette var jo noe hun selv valgte å gjøre bak lukkede dører, og det som skjer på swingersklubben blir der. Hun var en ordentlig kvinne på alle måter, man kan vel bare si at hun virkelig, virkelig elsker pikk. Så jeg er bare litt interessert i å vite hva folk generelt synes om slike kvinner? Er de billige, eller modige som tør å oppfylle sine seksuelle fantasier? Siden hun praktiserte oralsex uten beskyttelse med tanke på HIV og HERPES O.L ( kondom ) - og lot menn sprute henne i munnen - Syns jeg hun var en " ekkel slut " som i tillegg må være dum som et nek ....som ikke forstår å beskytte seg . Men dersom hun ALLEREDE hadde både hiv o.a ting fra før ....har hun jo såklart ingenting å frykte ...he he
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Siden hun praktiserte oralsex uten beskyttelse med tanke på HIV og HERPES O.L ( kondom ) - og lot menn sprute henne i munnen - Syns jeg hun var en " ekkel slut " som i tillegg må være dum som et nek ....som ikke forstår å beskytte seg . Men dersom hun ALLEREDE hadde både hiv o.a ting fra før ....har hun jo såklart ingenting å frykte ...he he > Påstå at du er bekymret for hennes helse > Påstå at hvis hun har HIV/AIDS (virus som ødelegger immunforsvaret) så har hun intet å frykte av å få i seg både det ene og det annet av virus Jeg viser bare hvem det er som virkelig er det dumme neket her.
womenwomen Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 > Påstå at du er bekymret for hennes helse > Påstå at hvis hun har HIV/AIDS (virus som ødelegger immunforsvaret) så har hun intet å frykte av å få i seg både det ene og det annet av virus Jeg viser bare hvem det er som virkelig er det dumme neket her. Er bare sjokkert over at swingersklubber praktiserer slik risiko sex uten beskyttelse . Sier noe om seriøsiteten og hjernekapasiteten til medlemmene av denne klubben ...uten tvil !
Fuckman1983 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2010 Er bare sjokkert over at swingersklubber praktiserer slik risiko sex uten beskyttelse . Sier noe om seriøsiteten og hjernekapasiteten til medlemmene av denne klubben ...uten tvil ! Swingersmiljøet i Norge er lite og tett, så der stoler folk på hverandre. Om du tar en tur dit vil du rask forstå at folk der er seriøse og det er vanlig for dem å ta tester på seg selv. Dessuten er sjansen for å få HIV gjennom oralsex så og si null. Når det gjelder vanlig knulling av fitte og rumpe har jeg aldri opplevd at noen har gjort det uten kondom. Å kalle en dame et nek fordi hun tør å gjennomføre sine fantasier synes jeg er unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #10 Skrevet 2. august 2010 Dessuten er sjansen for å få HIV gjennom oralsex så og si null. Haha den var god. Det holder å ha et lite sår i munnen, det, så kan man bli smittet.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #11 Skrevet 2. august 2010 Swingersmiljøet i Norge er lite og tett, så der stoler folk på hverandre. Om du tar en tur dit vil du rask forstå at folk der er seriøse og det er vanlig for dem å ta tester på seg selv. Folk i swingersmiljøet er ikke akkurat pripne, for å si det pent, så jeg hadde ikke stolt på noen der. Og hva med at du testet deg for fire uker siden når du har ligget med 20 stk siden det?
Tiramisu Skrevet 2. august 2010 #12 Skrevet 2. august 2010 Jeg synes det må være greit å virkeliggjøre sine fantasier så lenge det ikke skader andre.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2010 #13 Skrevet 2. august 2010 Folk i swingersmiljøet er ikke akkurat pripne, for å si det pent, så jeg hadde ikke stolt på noen der. Og hva med at du testet deg for fire uker siden når du har ligget med 20 stk siden det? "Prippen" og "god dømmekraft" henger ikke alltid sammen. Jeg har heller sex med en swinger med gode rutiner på å holde oversikt over smitte i omgrangskretsen sin, en noen som har hatt en ONS for et år siden og tenker "det skjer ikke meg".
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2010 #14 Skrevet 2. august 2010 Tja... Har du lyst har du lov. Likverdige parter og alt frivillig? Kjør på.
Heritære Skrevet 2. august 2010 #15 Skrevet 2. august 2010 Ser ikke problemet...man lever en gang så kan man få leve ut en slik fantasi i ett slikt miljø, hvorfor ikke?
Gjest bae Skrevet 2. august 2010 #16 Skrevet 2. august 2010 Tja... Har du lyst har du lov. Likverdige parter og alt frivillig? Kjør på. Enig
Fuckman1983 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2010 Ser ikke problemet...man lever en gang så kan man få leve ut en slik fantasi i ett slikt miljø, hvorfor ikke? Ikke sant Det var så herlig å se denne damen holde på. Jeg har aldri sett et så intenst og kåt blikk i en kvinnes øyne noen gang. Hun ELSKET virkelig hvert eneste sekund av det som skjedde. Hun var bundet over en slags "sadokrakk" i doggystyle mesteparten av tiden, og jeg glemmer ikke utrykket hun fikk da den andre unge jenta sa; "Du er klar over at det er en jente som slikker deg i fitta nå?" fordi hun kunne ikke se bakover :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #18 Skrevet 3. august 2010 synes jo det er litt merkelig at det skal være helt greit når en jente gjør dette i et swingersmiljø, men man blir skjelt ut av å ha gjort akkurat det samme i et doggingmiljø. typisk kg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå