Gjest In love Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er det her som har noen solskinns historier om avstands fohold som fungerer? Litt deppa her etter at typen min måtte reise hjem igjen idag For vi bor 7 timer med bil fra hverandre så er jo begrenset hvor mye vi får sett hverandre.. Så hadde hjelpt litt å høre historier om at avstandsforhold faktisk kan fungere
fruBeist Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Da jeg traff min min kjære på nett, bodde vi 7 timer med buss fra hverandre. Hun skulle og på en lenge planlagt 3 måneders studietur i Asia kort tid etter at vi ble sammen. På de 3 månedene (eller, det ble nesten 4) hadde vi nesten bare kontakt på Skype. Lang historie kort, vi gifter oss om litt over en måned :rødme: Har andre erfaringer med avstandsforhold før, men der var det ikke avstanden som så, som var problemet. Satser på at det ikke er så lenge til du ser kjæresten din igjen Om han er av typen som setter pris på litt små (kanskje mest jentete?) greier, send han et kort med sneglepost, med kun teksten "Du er fin" (eller lignende) på, kanskje sammen med et bilde av deg. Det gjorde jeg til en tidligere kjæreste en gang, og som ble satt stor pris på
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Er det her som har noen solskinns historier om avstands fohold som fungerer? Litt deppa her etter at typen min måtte reise hjem igjen idag For vi bor 7 timer med bil fra hverandre så er jo begrenset hvor mye vi får sett hverandre.. Så hadde hjelpt litt å høre historier om at avstandsforhold faktisk kan fungere Hei. Jeg er i samme situasjon selv. Vi har vært igjennom dette før engang da han bodde i utlandet i 6 mnd. Det gikk kjempefint! Benyttet oss masse av skype og msn. Nå skal vi bo ifra hverandre i minst ett år. Noen dager er værre en andre, og værst er de dagene man reiser ifra hverandre igjen.. Da griner jeg alltid. Men allerede neste dag så føles det litt lettere igjen. Da kommer man inn i rytmen med jobb eller skole eller hva man nå driver med. Fyll tida med venner og hobby. Ikke bli sittende inne å sture å bare savne kjæresten iallefall. Tror at så lenge man er i et velfungerende forhold hvor man ikke har noe mye form for dramatikk (ekstrem sjalusi og slikt) så fungere avstandsforhold fint Avstand er jo egentlig ikke noe problem så lenge man snakker ofte ilag tenker jeg. Vi er veldig flinke med å ringe hverandre ofte. Vi kan snakke opptil flere ganger på tlf hver dag men samtalene trenger ikke å vare så lenge. Sett fokus på de små tingene. Ring bare for å fortelle at du savner han. Man trenger ikke å ha noe voldsomme seriøse viktige ting å si Lykke til
Supramundane Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg bodde i Skottland da jeg møtte mannen min, og flyttet til byen vi nå bor i for å være sammen med han. Nå orket vi ikke være fra hverandre så lenge, men det er i alle fall en happy ending her.
Gjest wild bird Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Hadde avstandsforhold til kjæresten min i litt over ett år. Bodde ca 50 mil fra hverandre. Nå har vi bodd sammen i snart 8 måneder, og livet er deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå