Gå til innhold

jeg sliter med å komme under samleiet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme med en kvinne jeg nå har hatt sex med 8 ganger. Hun har klarte å komme(uten egen stimuli faktisk), men jeg klarer ikke, siden hun blir så våt...blir lissom ganske lite friksjon føler jeg:(

Jeg merker at jeg er inni henne, men det blir litt for lite friksjon!:(

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg liker denne kvinnen veldig godt og vill ikke at dette skal ødelegge noe!! Penis størrelsen min er ganske midt på snittet, men er litt redd for at jeg kanskje er litt for liten for henne, men jeg tror også at hun også er ganske normal nedentil...altså ikke unormalt vid!

Jeg håper noen her kan komme med noen råd? Jeg er egentlig ganske fornøyd, siden hun klarer å komme uten noe som helst stimuli fra hennes egen del(men kommer veldig ann på hvor mye vorse og hvilken stilling), men jeg ønsker jo å komme selv, både for min egen del og hennes!! Jeg har jo ikke akkurat lyst til å be henne om å gjøre knipe øvelser!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har dama født før og du føler deg for liten?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skrevet

Hvis du har prøvd og tørke henne nedentil og det ikke hjelper. ville jeg prøvd og ha sex i vann, eller i dusjen.

Da blir det litt "tørrer" neddi der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri født barn - likevell har jeg opplevd menn som ikke klarer å komme eller har problemer med det .

Noen menn har mindre følsomhet enn andre .Og hva kan man gjøre med det ? Umulig å bli strammere for min del ...

Skrevet

Ta den ut et par ganger, ronk den litt, la den gli over leppene, klitten å håret å stikk den inn igjen. Deilig ^_^

Kan også lære deg å swiche over til fantasi.

Det viktigste er å komme dithen hvor du kan slappe av og nyte det.

Skrevet

Gutter tror at jo mer de rykker og drar i den, jo bedre er det. Men jo mindre følsom blir den jo, og jo hardere må de rykke og dra i den for å føle noe. Og så klarer de ikke å gjennomføre et samleie etter hvert.

Nei, gutter burde lære seg å sove med hendene på dynen fra de er små. Så blir det lettere for dem når de blir voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...