Sweetpea25 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei! Noen som har forslag til gode fundation'er?
Glynis Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Foundation. Det kommer da an på hvilken hud du har.
DesertRose Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Som skrevet over så kommer det an på hudtype og hudtilstanden din.
Gjest Lykkeliky Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Clinique super fit er veldig bra, og passer til de aller fleste hudtyper.
Sweetpea25 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Som skrevet over så kommer det an på hudtype og hudtilstanden din. Ja, jeg skjønner jo det.... Men greit å få noen tips, så kan jeg prøve ut de først og prøve meg fram.
Sweetpea25 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2010 Clinique super fit er veldig bra, og passer til de aller fleste hudtyper. Takker for svar, da skal jeg prøve den Er den tynn- eller tyktflytende da?
Gjest Heidila Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 nilens jord compact foudnation ( krem) Make Up store liquid foundation, og glo minerals sin mineralfoundation (pudder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå