JKG Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg har akkurat flyttet til Oslo, og ønsker å begynne med noe slags boksing.. Men jeg vet ikke helt hvordan miljøet er for jenter her, er det noen som kan fortelle meg litt? Hadde vært kjekt å bli litt kjent med noen jenter som driver med dette! Jeg er fullstendig nybegynner så jeg kunne tenkt meg et kurs... Noen tips til det? Jeg er forresten nabo med Frontline Muay Thai, noe miljø for jenter der?
Yme Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg har også tenkt litt på å starte med dette, så jeg har sett etter noe sånt selv. Man finner massevis på google, men jeg tror ikke du finner noe som er spesielt beregna på jenter. Det pleier jo å være for alle som vil. Du kan jo feks spørre om en prøvetime hos Frontline Muay Thai, så finner du fort ut om du trives der.
JKG Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2010 Lurer på å stikke innom Frontline Academy i Bogstadveien for å se på BJJ i løpet av uken.. Har forsket litt, og det ser bra ut der! Du er velkommen til å bli med hvis du vil! Send meg en melding i såfall!
JKG Skrevet 2. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2010 Lurer på å stikke innom Frontline Academy i Bogstadveien for å se på BJJ i løpet av uken.. Har forsket litt, og det ser bra ut der! Du er velkommen til å bli med hvis du vil! Send meg en melding i såfall!
Katana Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 I tilfelle dere ikke har bestemt dere ennå, så har Oslo Karateklubb åpent hus onsdag 25.august (fra 18.00), og Tiger Karateklubb (Shotokan) har info. møte 23.august kl 18.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå