Gå til innhold

nettdating

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Poster som anonym her :P

Jeg funderer på å prøve nettdating og lurer litt på hvilken side som er å anbefale?

Det er vel også noen man må betale for, evt hvor mye?

Vet at det er de som bare er ute etter sengekos på de fleste sidene, men vil helst unngå å lage en profil et sted som "bare" er for dem om dere skjønner.

Har egentlig ikke gjort dette med nettdating før, og er som sagt enda i tenkefasen.

Tar også imot andre tips om noen skulle ha det ang, erfaringer osv.

Vet selvfølgelig at man skal være litt skeptisk til de man møter på nettet.

Jeg har vært singel leenge, og ikke vært så veldig heldig med å finne en god kjæreste. Jeg er også av den typen som er stille og sjenert helt til jeg føler meg komfertabel med vedkommende. Til jeg kjenner de litt mer. Så, jeg er ikke så utadvendt akkurat.

Synes det er vanskelig å treffe menn, eller riktige menn.

Så, jeg setter stor pris på om noen kan komme med noen gode tips til meg ang dette :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Poster som anonym her :P

Jeg funderer på å prøve nettdating og lurer litt på hvilken side som er å anbefale?

Det er vel også noen man må betale for, evt hvor mye?

Vet at det er de som bare er ute etter sengekos på de fleste sidene, men vil helst unngå å lage en profil et sted som "bare" er for dem om dere skjønner.

Har egentlig ikke gjort dette med nettdating før, og er som sagt enda i tenkefasen.

Tar også imot andre tips om noen skulle ha det ang, erfaringer osv.

Vet selvfølgelig at man skal være litt skeptisk til de man møter på nettet.

Jeg har vært singel leenge, og ikke vært så veldig heldig med å finne en god kjæreste. Jeg er også av den typen som er stille og sjenert helt til jeg føler meg komfertabel med vedkommende. Til jeg kjenner de litt mer. Så, jeg er ikke så utadvendt akkurat.

Synes det er vanskelig å treffe menn, eller riktige menn.

Så, jeg setter stor pris på om noen kan komme med noen gode tips til meg ang dette :sjenert:

Nettdating.no (gratis). Match (betaling). Begge disse er seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sukker.no er ok, om enn blitt litt for stort etter min smak, kan være vanskelig å bla seg gjennom mye useriøst. Men det kommer også mye an på hvordan din egen profil er og hva du "drar til deg" om du skjønner. De har et veldig bra diskusjonsforum (om du velger betalt medlemskap) og fester og andre sosiale greier. Faktisk mange som har fått mange nye gode venner der :)

Et tips er å gi folk en sjanse om de virker hyggelige, er mange fine mennesker der inne og det er dessverre lett å bli litt for kynisk og kresen etter en stund, slik at man knapt gidder fordi aaaaalt "må klaffe" fra man leser første setning i profilene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Match er seriøst eller ikke, er jo opp til den enkelte å vurdere. Jeg har ikke tall på alle de som kun ville ha elskerinne innpå der. Men så er jo jeg veldig sexy også da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg fått opp profil på sukker og match.

Må si jeg ikke helt skjønner så mye av den sukker siden.

Match, virker rotete for mine øyne :fnise:

Og ser jo det at det er mange som ikke gidder å lese kriteriene for f.eks alder.... og får sånn der IM greier fra gamle menn i tyskland. Jaja, sånn er det nå.

Det går nå an å prøve :P

nettdating.no, der kom jeg ikke så langt... der du skulle legge inn disse berømte kriteriene, det gikk ikke uansett hva jeg gjorde. Var sånne greier som så ut som du skulle skyve på, og det gikk ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror som andre sier her at du finner seriøse og useriøse overalt, jeg mener, det er jo litt av alt på bussen også, hvorfor annerledes på en datingside... :ler: . Men det er litt hva du gjør det til og hvem du fremstiller deg som.

Jeg har bare prøvd ut Sukker. Foreløpig er jeg egentlig mest lammet...det virker veldig profesjonelt, men det er så himla mange der at jeg nærmest bare blir sittende og klikke og stirre på skjermen uten å komme videre liksom....Det forplikter litt å etablere seg på de sidene, du igangsetter noe som krever litt mot og oppfølging. Men why not...? Et annet nettsted er Møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror som andre sier her at du finner seriøse og useriøse overalt, jeg mener, det er jo litt av alt på bussen også, hvorfor annerledes på en datingside... :ler: . Men det er litt hva du gjør det til og hvem du fremstiller deg som.

Jeg har bare prøvd ut Sukker. Foreløpig er jeg egentlig mest lammet...det virker veldig profesjonelt, men det er så himla mange der at jeg nærmest bare blir sittende og klikke og stirre på skjermen uten å komme videre liksom....Det forplikter litt å etablere seg på de sidene, du igangsetter noe som krever litt mot og oppfølging. Men why not...? Et annet nettsted er Møteplassen.

I bunn og grunn likte jeg ikke helt sukker, sannsynligvis fordi jeg synes siden er unødvendig high tech på en måte :P

Foreløpig er match ok, møteplassen har jeg ikke sjekket ut enda. Er den gratis eller må du betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn likte jeg ikke helt sukker, sannsynligvis fordi jeg synes siden er unødvendig high tech på en måte :P

Foreløpig er match ok, møteplassen har jeg ikke sjekket ut enda. Er den gratis eller må du betale?

Møteplassen må du betale for.

Selv fant jeg mannen i mitt liv via Match :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde matchinfinty (tror det heter det), de skulle finne den perfekte partneren til meg, hehe. Jeg gikk først igjennom en hel mengde med spørsmål (tok en evighet). Dette så de kunne finne den personen som var mest mulig lik meg. Men... Alle de personene de foreslo for meg var jo totalt forskjellig fra meg på alle områder. Eneste de klarte, var å finne noen i den aldersgruppen jeg ønsket. Men når det gjalt interesser og verdier og annet var det totalt missmatch..

Jeg har hørt mye positivt om turistforeningens nettdating, det forutsetter vel kanskje at du er glad i turer og natur, men er du det kan dette være en side å prøve. To jeg kjenner traff noen over denne siden og er i dag gift :)

Endret av Maud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...