Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren i morgen, og vil kjøpe meg et nytt hårprodukt! Håret mitt er blondt med fall, men sletter det ofte da det er frizzy hvis jeg ikke gjør det.. Hvis jeg ikke vet på forhånd hva jeg skla ha vil frisøren bare prakke på meg mye jeg egenltig ikke trenger, sist endte jeg opp med en glansspray jeg aldri bruker, men kun kjøpte fordi den luktet godt :P

Noen tips til meg? Hva var det siste hårproduktet du kjøpte? (Ikke shampo/balsam)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste hårproduktet eg kjøpte var wella flat iron spray. Ein varmebeskyttande som er spesielt berekna for glatting av hår, då den motverkar frizz og slikt. Kan jo vere aktuelt for deg òg, ettersom du glattar ut håret ofte? :)

Skrevet

Annie19: Høres spennende ut! :) Skal sjekke det ut. Jeg kjøpte derimot Joico Split End mender, noen som har erfaringer med denne?

Skrevet

Kjøpte "BioSilk silk therapy 17 miracle leave in conditioner". Tror kanskje jeg anrgrer på at jeg ikke kjøpte den populære oljen istedenfor. hmmm....

Skrevet

Om du skal kjøpe ett produkt så vil jeg anbefale Biolage Termo Active Repair Cream, det er ett knall godt produkt som er varmebeskyttende og glatter ut brus som bare det! Håret blir skikkelig blankt og glatt av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...