Lille Lea Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei! Er det noen som har cruiset med color line magic til Kiel her ?? Noen som har noen erferinger? Hvordan spa er best? Har aldri blitt massert av en proff før! Kan sikkert bare ringe å spørre da Men hvordan var turen? Hvor lenge er man i Tyskland?
Chiquita Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg synes et minicruise med color magic til kiel var helt fin. Man ligger til kai i Kiel i 4 timer (minst, vi kom inn litt før planlagt) - må være ombord på båten igjen i god tid før avgang, så det blir ikke alltid 4 effektive timer i Kiel. (ankomst 10, avgang 14) Ang spa/masasje så er det egentlig bare å bestille ett eller annet. Det meste er godt ;-)
Christiane_W Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Pass på å bestille spa/massasje tidlig på turen! Jeg var på jentetur med Color Fantasy for en stund siden og da vi kom for å bestille behandlinger noen timer etter avgang var det ganske fullbooket. Ellers synes jeg det var en ganske trivelig tur, det er godt med både spisesteder og barer ombord, en god del shopping. Jeg var svært fornøyd!
Chiquita Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Det beste er å bestille spa-behandling før avreise. Da har man størst sjanse for å få plass. De blir raskt fullbooket i følge dem selv
Flaneur Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 ...Og så har de veldig god mat ombord! Kan trygt anbefale tapasbaren
HD_berta Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Jeg anbefaler å oppgradere lugaren til utvendig, og gjerne Color Class. Da får du frokost inkl i prisen og det er det absolutt verdt! Skal du reise med barn er det gratis i alle skoleferier :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå