Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Heisann! Jeg ønsker å lære meg mer om sminke, jeg driver med foto og trenger å lære meg å legge make-up til mine egne private shoots. I tillegg vil jeg gjerne lære meg om å sminke meg selv også, men det er ikke det viktigste. Jeg synes det er vanskelig... Det virker enten som om det er enkel kurskveld hos Make-up store, hvor det er masse mennesker og man rekker ikke å lære å legge på andre, hva slags typer make-up som er flatterende til forskjelige typer øyne osv. Eller så må man ta en utdannelse. Jeg kunne tenkt meg et ukeskurs eller lignende. Er det noen som vet om noe slikt i Oslo-området? Eller i Telemark/Vestfold/Buskerud?
Quirky Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Make Up Store tilbyr individuelle kurs, for 500 kr har du makeup-artisten for deg selv en time, og du får produkter(eget valg) til 500 kr på kjøpet, så kurset er jo så og si gratis.
Auri Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 (endret) En time er ikke nok, jeg trenger mer enn det, og jeg trenger å lære å sminke andre. Men ellers er det et godt gavetips som jeg skal huske på Jeg som er TS forresten, kom borti anonym-knappen når jeg posta :klø: Endret 2. august 2010 av Ashelia
Sirene Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 Hei. Jeg vet at NISS (skolen) holder kurs av og til, jeg vet ikke når, men du kan jo se på hjemmesiden deres (niss.no)
Auri Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 alle bodyshops har opplæring oxo -gratis. Ja, slik at man kan lære å sminke seg selv... Det er ikke det jeg trenger!
Auri Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Hei. Jeg vet at NISS (skolen) holder kurs av og til, jeg vet ikke når, men du kan jo se på hjemmesiden deres (niss.no) Takk for tipset! Det skal jeg helt klart sjekke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå