Gå til innhold

Bursdagsgave til verdens vanskeligste...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jada, det fins sikker ein haug tråder om akkurat det samme.

Far min har bursdag om 6 dager, blir 52.

Og eg har ingen ide om hva eg skal kjøpe! Det hjelper naturligvis ikkje at han aldri har noen ønsker..

-drikker ikkje.

-kan ikkje spise usunne ting (pga kolesterol og hjertet).

-ser sjeldent filmer eller på tv.

-har det meste/alt.

-mye ute i naturen på tur, glad i å gå turer og å bevege seg.

Eg lurer litt på å sette sammen ein kurv med noen godsaker og diverse i, men eg har rett og slett null ide om hva eg skal putte i denne kurven. Noen ideer? Helst ikkje megadyre ting siden eg har dårlig råd, kan gjerne lage noe selv også (mat o.l).

500 kr ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på sportsbutikk, fiske-/jakte-utstyr, en god kniv, gavekort på campingtur sammen med deg..

:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på sportsbutikk, fiske-/jakte-utstyr, en god kniv, gavekort på campingtur sammen med deg..

:)

Takk for tips.

Fleire?

Mat-relaterte?

Skulle gjerne lagd noe med sjokolade som ikkje er ekstremt usunt og fælt..

Skrevet

Hva med å bake energibars til å ha med på tur?

Lages av diverse typer korn og nøtter, smaksatt med sjokoladebiter og rosiner. Smaker nam og gir godt med energi når man er på tur.

prøv f.eks denne og legg til noen sjokoladebiter...

Om du kjøper med noen poser med turmat fra sportsbutikken har han måltidene klar for neste turhelg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bake energibars til å ha med på tur?

Lages av diverse typer korn og nøtter, smaksatt med sjokoladebiter og rosiner. Smaker nam og gir godt med energi når man er på tur.

prøv f.eks denne og legg til noen sjokoladebiter...

Om du kjøper med noen poser med turmat fra sportsbutikken har han måltidene klar for neste turhelg :)

Takk, den trur eg at eg vil prøve å få lagd.

Fleire?

Skrevet

Hva med å lage glass med jordbær/bringebærsyltetøy nå som det er så fine bær å få kjøpt? Hjemmelaget eplechutney er også fine gaver i en slik kurv

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å lage glass med jordbær/bringebærsyltetøy nå som det er så fine bær å få kjøpt? Hjemmelaget eplechutney er også fine gaver i en slik kurv

Han liker dessverre ikkje syltetøy + han har ein del allergier innenfor fruktverdenen så eg våger ikkje begi meg ut der.

Skrevet

Jada, det fins sikker ein haug tråder om akkurat det samme.

Far min har bursdag om 6 dager, blir 52.

Og eg har ingen ide om hva eg skal kjøpe! Det hjelper naturligvis ikkje at han aldri har noen ønsker..

-drikker ikkje.

-kan ikkje spise usunne ting (pga kolesterol og hjertet).

-ser sjeldent filmer eller på tv.

-har det meste/alt.

-mye ute i naturen på tur, glad i å gå turer og å bevege seg.

Eg lurer litt på å sette sammen ein kurv med noen godsaker og diverse i, men eg har rett og slett null ide om hva eg skal putte i denne kurven. Noen ideer? Helst ikkje megadyre ting siden eg har dårlig råd, kan gjerne lage noe selv også (mat o.l).

500 kr ca.

Til 500 får du svært god hodelykt. F.eks "Led Lenser". Bra til skitur i mørket utenfor lysløypa.

AnonymBruker
Skrevet

Til 500 får du svært god hodelykt. F.eks "Led Lenser". Bra til skitur i mørket utenfor lysløypa.

Selges på sportsbutikker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...