AnastasiaR Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg og noen venner skal til syden rundt den 26aug. Siden pris har mye å si blir det sannsynligvis uspesifisert reise til antalya(tyrkia) eller Varna(Bulgaria). Noen som har dratt på uspesifiert ferie før? hvor endte dere opp? hvordan var opplevelsen? Hvis noen har vært noen av reisemålene setter jeg også stor pris på å høre hvordan det er der. Har vært i marmaris og alanya før hvordan en antalya i forhold til disse stedene? Innlegget er endret iht KGs regler. Supramundane, mod Endret 21. oktober 2010 av Supramundane
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Når jeg skulle til Alanya i sommer satt jeg ilag med en mann på bussen som hadde bestillt uspesifisert reise. Han fikk et ganske bra hotel tror jeg. Han ble hvertfall plassert på et hotell som hørtes bra ut på navnet, og som mange andre skulle til.
AnastasiaR Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Når jeg skulle til Alanya i sommer satt jeg ilag med en mann på bussen som hadde bestillt uspesifisert reise. Han fikk et ganske bra hotel tror jeg. Han ble hvertfall plassert på et hotell som hørtes bra ut på navnet, og som mange andre skulle til. okay, kjekt å vite. tusen takk
Naxos70 Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Mulig han sa at han skulle til Green Garden, det er nemlig to hoteller i Alanya som heter Green Garden, det ene er kjempebra, det andre er helt enkelt. Så det er fort gjort å misforstå her. Jeg sier bare; vær klar over at du kan få et kjempedårlig hotell og ikke ha forventninger i det hele tatt, da går det stort sett bra. Men forventer du å få et godt hotell med alle fasiliteter da er det store sjanser for at du blir kjempeskuffet. Jeg har reist en gang uspes og endte da på et kjempehotell, men det er lenge siden og jeg vet jeg var veldig heldig den gangen. Det er mange som forventer f.eks. tv på rommet og lager et forferdelig bråk hvis de ikke får det. Så ikke ha forventninger! Antalya er en storby, strand og masse shopping! Har kun hatt en overnatting der så jeg kjenner ikke alle hotellene, men ettersom dette er en storby så er sjansen for å få et dårlig hotell mye større enn om du reiser til et av de stedene hvor det er store hotellresorter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå