Sharissa Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Noen som har kjøpt seg den nye cd'n hennes? Synes den er veldig veldig bra, men veldig veldig trist også :cry:
Barbie Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Den er kjempefin. Anbefales til alle som liker rolig musikk.
Nala Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 Veldig bra ja. Veldig Lene Marlin. Men innimellom synes jeg faktisk at den er bare litt for melankolsk. Hadde ikke skadet med en gladlåt eller to. Tittelsporet er finest, synes jeg. Kommer til å bli en stor stor radiohit
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 Nei, men den skal anskaffes. Hun har en behagelig stemme når en vil slappe av eller kose litt!
Julie Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Enig med de andre! Deilig og behagelig musikk, liker tekstene.. "Faces" er min favoritt for tida.
Sharissa Skrevet 30. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2003 Min favoritt er Story. Synes det er en nydelig sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå