Irka Skrevet 30. september 2003 #101 Skrevet 30. september 2003 Ja, du kan jo se deg i speilet så ser du resultatet av alt skrålingen ditt. Takk for sangen forresten. Du er nå snill
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #102 Skrevet 30. september 2003 Nu har dere ødelagt foreningen! Tølpere!
Irka Skrevet 30. september 2003 #103 Skrevet 30. september 2003 Nu har dere ødelagt foreningen! Tølpere!
Gjest Madam Felle Skrevet 30. september 2003 #104 Skrevet 30. september 2003 Nu har dere ødelagt foreningen! Tølpere! Men Lady Heather da! Nå må De tenke på ryktet Deres. Men De har jo enda ikke fått danningsleksjonene dine, og da kan vi vel egentlig ikke forvente mer av en som Dem.
Bertha Skrevet 30. september 2003 #105 Skrevet 30. september 2003 Kan du ikke bare foreta en ansiktsløftning på foreningen?
Gjest Madam Felle Skrevet 30. september 2003 #106 Skrevet 30. september 2003 Kan du ikke bare foreta en ansiktsløftning på foreningen? Bertha, det må mere til for å klare noe slikt. Først må Lady Heather ta danningsleksjonene sine, som kan ta litt tid. Vi håper alle at det vil gi resultater, for det kan virkelig behøves men hun kan jo ikke noe for det stakkaren når hun ikke vet hva hun skal gjøre.
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #107 Skrevet 30. september 2003 Se her, Madam. Ta en Valium, De. Ta hele boksen, forresten.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. september 2003 #108 Skrevet 30. september 2003 Se her' date=' Madam. Ta en Valium, De. Ta hele boksen, forresten.[/quote'] Nei takk Lady Heather jeg behøver ikke valium enda, men jeg skal fortelle Dem det når jeg ønsker en eller flere. En kan jo aldri vite når en får behov for valium med slik oppførsel som De har. Men jeg ser at De begynner å bli litt mer høflig siden De spurte meg om jeg ville ha valium.
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #109 Skrevet 30. september 2003 Kan De stumpe den røyken, Madam? Legg merke til at jeg spør Dem på en dannet måte.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. september 2003 #110 Skrevet 30. september 2003 Kan De stumpe den røyken' date=' Madam? Legg merke til at jeg spør Dem på en dannet måte.[/quote'] Det er fint at danningsleksjonene fungerer som de skal, og nå må De bare se til at De ikke får tilbakefall. Min røking har De ingenting med, for selv dannede mennesker røker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå