Gå til innhold

Foreningen for dannede priviligerte piker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Barbie!

Da de forestående festlightene krever mye detaljert planlegging forslår jeg at vi treffes hjemme i min villa til et glass musserende vin og noen passende cucumber-sandwiches i løpet av den neste uken. Hadde torsdag kveld passet fruen?

Det passer aldeles utmerket,Arwen.

Er det noe jeg skal bringe med til Dem?

Skrevet

Så enig med presidenten! Ser absolutt behovet for at denne sååååkalte Berthen blir en smule vingeskutt, ja! Hun kan jo praktisk talt gjøre skade på seg selv! Jo, hun må reddes fra seg selv! Vi bør vise såpass humanitet med dette hønelignende fruentimmeret!

Skrevet

nei da, men takk for at de tilbyr dem. Min butler handler inn alt vi trenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kasserer

Revetispa (men det er den enste gangen jeg benytter denne endingen)

Varakasserer

Bertha

Ikke det nei....

:tunge1:

Skrevet
nei da' date=' men takk for at de tilbyr dem. Min butler handler inn alt vi trenger.[/quote']

Jeg gleder meg til å treffe Dem.

På gjensyn.

Skrevet
Så enig med presidenten! Ser absolutt behovet for at denne sååååkalte Berthen blir en smule vingeskutt' date=' ja! Hun kan jo praktisk talt gjøre skade på seg selv! Jo, hun må reddes fra seg selv! Vi bør vise såpass humanitet med dette hønelignende fruentimmeret![/quote']

Som om jeg skulle ha sagt det selv. De er virkelig en dyktig Vise President, Frk. Chimp. Vi bedrestillede, må kunne ta steget ned fra vår dannede sfære nu og da i veldedighetens navn.

Skrevet

... "hønelignende fruentimmer" .... Det er det ingen som har kalt meg før. *notere*

Kanskje jeg skal synge en sang? Eller kan det kanskje forårsake brister i de dyre portvinsglassene? :ler:

Skrevet

Jeg ofrer Chanel-skjerfet mitt og knebler Berthen.

Skrevet

Selvsagt er De velkommen, Kreps. Ikke har De navn som slutter på a, heller. De er herved med i Festelighetskomiteen.

Men vi må ha konsulenter. Hvem tar seg av intervjuer?

Skrevet

Mbbbbffffttt-mmmbtttfffff-tttt! :evil: (oversatt: Jækla kanape-tygger)

*pause for å gispe etter luft*

Mmmm-mumu-mmpffftts-ssssmm-mm-um! (oversatt: Jeg skal fortelle det til Mamma!)

Skrevet

Skal vi se! Hva med krepsehalesuppe som forrett på vår åpningssupé? :sjarmor:

Skrevet

Er det noen som har et kraftigere skjerf? Kanskje et av skjerfene til LV? De er både tykkere og bredere.

Skrevet

Kreps: minner om komitemøte førstkommende torsdag i min villa

Skrevet

Takker for medlemskapet. Jeg skal gjøre en strålende innsats i festlighetskomiteen

Skrevet

Mmmmf-pppffft-mmmuim??? :o (oversatt: Har du tenkt å ta livet av meg, eller???)

Skrevet
Skal vi se! Hva med krepsehalesuppe som forrett på vår åpningssupé? :sjarmor:

Dette er uhørt! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...