Gå til innhold

Foreningen for dannede priviligerte piker

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse svært så usiviliserte tider, ser jeg meg tvunget til å opprette en forening for de dannede få av oss. Jeg ser behovet for et sted hvor man kan være sikker på at man er blant likesinnede. Et sted hvor a-endinger bare er et fjernt minne og agurk-sandwitchene er perfekt tilberedt.

Er det flere dannede piker her inne som også føler det på samme måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hytten' date=' buksen, kuen....... :briller:[/quote']De er herved funnet verdig et medlemsskap.
Skrevet

Å gid og gid! For en ære! :oops:

*rødmer kledelig, neier og bøyer mitt hode i ydmyk respekt for Forstanderinden af det dannede selskab for piger i alle aldre, naturligvis jomfruelige alle som én*

Gjest Madam Felle
Skrevet

Klærne er også viktig, og måten er viser seg frem på :wink:

Skrevet
Klærne er også viktig' date=' og måten er viser seg frem på :wink:[/quote']Hvilke klær da? Så vidt jeg kan se, er ikke klær en overskuddsvare hos deg....
Skrevet

Synes det hadde vært mer passende med hel badedrakt, kjære madam! Bikini blir på en måte så......ja, overlater litt lite til fantasien! Litt utekkelig!!! :o Synes De ikke det da, De også, kjære madam?

Skrevet

Er helt enig med Frk. Chimp. Dette er ingen akseptabel måte å kle seg på for dannede, priviligerte og jomfruelige piker. Jeg må dessuten tilføye at De hadde trengt en aldri så liten tur til kirurgen...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Er helt enig med Frk. Chimp. Dette er ingen akseptabel måte å kle seg på for dannede' date=' priviligerte og jomfruelige piker. Jeg må dessuten tilføye at De hadde trengt en aldri så liten tur til kirurgen...[/quote']

Noe så frekt har jeg aldri vært med på, og dere kaller dette forening for dannede?

Jeg er stolt over den kroppen jeg har, og ingen skal kommer her og fortelle meg at den ikke er fin nok. :evil: Dere er ikke dannede :evil: uhøflige er dere :evil:

Skrevet

Men kjære vene, da. De må ikke være så oppfarende. Ingen har noen sinne tatt skade av å korrigere tyngdekraften en smule. Akkurat nå ser De mest ut som en aldrende gledespike. Jeg forteller deg bare dette av mitt gode hjerte..

Skrevet

Og en annen ting, kjære madam! Det kler Dem så dårlig å røke!!! De blir jo praktisk talt litt grønn i ansiktet av det!

Skrevet
*prøver ut gråsoner*

Visa, villa, pappa

Dette er en sak for "Foreningen for Avskaffelse av a-endinger."
Skrevet

Visen, villen, pappen......Blir kanskje en litt annen mening, men vi MÅ holde på formene! :fy: DET er det aller viktigste i denne sammenhengen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Pappen og Mammen bor i en villen i åsen, og betaler alt med Visen Pappen spiller forresten tuben-konserter sammen med en kollegen i Operenen. Mammen heter Annen Marien, og var helt på tuppen etter Olen-Olen Heien i leseboken fra barneskoletiden.

:Stiffupperlipsmiley:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...