meg525 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei Drar til Fort Lauderdale om et par uker,og lurer på om det er noen som har noen tips til hva jeg bør se og gjøre? Disneyworld har jeg vært i før,så det er ikke aktuelt. Everglades Holiday Park skal vi dra til,og shopping på Sawgrass Millls har jeg notert meg er bra.
Gjest Badabing Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Shopping på Aventura Mall er også bra, og ellers har du litt finere handlestrøk i for eksempel Palm Beach. Galleria Mall ligger vel i Ft. Lauderdale og er et helt ålreit kjøpesenter. Har du vært i Miami? Det er jo ikke langt ned dit. Hvis du har god tid, ville jeg også tatt en tur ned til Key West. Kjøreturen nedover Overseas Highway er kjempefin. Det går også an å ta billigferge over til Bahamas. Mener det er Ft. Lauderdale den går fra. Det er generelt store avstander, så det er egentlig ganske greit å ha leid en bil på forhånd. Det blir ofte dyrere om du leier når du kommer ned dit. Ville også forsøkt å få med meg en rugby/amerikansk fotball-kamp. Har aldri rukket det når jeg har vært der, men har hørt at det skal være moro selv om man ikke er sportsinteressert. Forskjellige båtturer på kanalene der er også verdt å få med seg. Mener de går fra Las Olas Boulevard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå