heie Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Er det noen som vet om et zumba-kurs i oslo?? Det ser så gøy ut, men det virker som man må melde seg inn i et treningssenter som har det. Men jeg er ikke interresert i å trene vekter og noe annet så lurer på om noen vet om et sted de bare har zumba?
Gjest redstar Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Tror det er Sportsclub(eller var det sats?) som hadde Zumba - timer på deres treningsplan.. Husker ikke helt hvilket treningsstudio det var men det var en kjede ivertfall. Å det er danse zumba:) Knallkjekt:) Jeg trenger/danser forøvig hjemme, lasta ned dvden og styrer på her i stua:) Veldig kjekk trening:) Men gå på treningssentere(eller se på nett) fordi jeg er ganske sikker på at det enten var SportsClub eller sats som hadde det:) Good luck:)
heie Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 takk for svar:) Greia er at jeg synes det er for dyrt å melde seg inn i sats, når det bare er den ene tingen jeg vil gå på. ( Har vært støttemedlem for mange ganger:P) Er litt liten plass i stua, og så vil jeg komme meg ut å trene med andre. Kan være litt tiltaksløs av meg så trenger en fast tid. Men skal sjekke ut sportsklubb som du sa:) Ser jo så gøy ut! og har hørt det er veldig bra trening
ejoty Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Hos Gold's gym Akersgata tror jeg man kan kjøpe klippekort på Zumba. De setter vel opp høsttimeplanen mot slutten av denne måneden, så du kan vente og se om noen av tidene passer deg.
Furstina Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
heie Skrevet 2. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2010 Hos Gold's gym Akersgata tror jeg man kan kjøpe klippekort på Zumba. De setter vel opp høsttimeplanen mot slutten av denne måneden, så du kan vente og se om noen av tidene passer deg. Takk for tipset! Det høres bra ut
heie Skrevet 2. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod :klø: ?
tette-nette Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Elixia har zumba-timer. De er kjempe artige :)
heie Skrevet 2. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2010 Ok! takk! Skal vurdere det hvis det ikke er på Gold's Prøvde meg litt på noen korte videoer på youtube, det var veldig gøy! Men stor forskjell fra video til video. Morsomst med de du danser og vrikker masse på Noen var jo omtrent bare aerobic, med litt salsa.
Gjest redstar Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Jeg danser/trener også til Ministry of sound - The ultimate dance workout den er også knallbra:) Gøygøygøy
lillelily Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Er det noen som vet om et zumba-kurs i oslo?? Det ser så gøy ut, men det virker som man må melde seg inn i et treningssenter som har det. Men jeg er ikke interresert i å trene vekter og noe annet så lurer på om noen vet om et sted de bare har zumba? Hei! Jeg rekker ikke å lese om andre kanskje allerede har sagt dette, men du kan få kjøpt Zumba-pakke til å ha hjemme! Flere dvd-er samt to håndvekter. Du bestiller på telefon eller nett, og kan velge avbetaling om du vil. Pakken i seg selv koster 599, tror jeg, den billigste. Jeg har fått pakken min idag, og skal hente den etterpå! :D Jeg har nemlig noe i mot treningsentre, og sosial angst. Så jeg skal danse zumba i stua
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 her jeg bor så jeg i lokal avisa at Dasnehuset skal he eget kurs i zumba. så da er det kasnkje andre danseskoler også som har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå