Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg har 90 000 i "kredittkort" gjeld uten at noen vet om det.. har nå tatt meg selv i nakken og refinasiert alt til ett lån for å få det bort, og skal ALDRI mer kjøpe noe for penger jeg ikke har...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Jeg har 90 000 i "kredittkort" gjeld uten at noen vet om det.. har nå tatt meg selv i nakken og refinasiert alt til ett lån for å få det bort, og skal ALDRI mer kjøpe noe for penger jeg ikke har... Skjønner veldig godt. Jeg har gjort det samme. Kredittkort er noe dritt, med mindre man er ekstremt fornuftig :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Skjønner veldig godt. Jeg har gjort det samme. Kredittkort er noe dritt, med mindre man er ekstremt fornuftig :gjeiper: Det var da å ta i. Det kreves ikke mer enn normalt sunt bondevett for å skjønne at man skal være forsiktig med å bruke penger man ikke har. Man må være ekstremt lite fornuftig for å greie å få problemer med sånt, vil nå jeg heller si.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Det var da å ta i. Det kreves ikke mer enn normalt sunt bondevett for å skjønne at man skal være forsiktig med å bruke penger man ikke har. Man må være ekstremt lite fornuftig for å greie å få problemer med sånt, vil nå jeg heller si. Har aldri hatt problemer med å betale regingene eller gjelden, men bare surt å ha lån på noen en ikke har.
Gjest Miia Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Jeg har ca 20 000 i gjeld på mastercard og H&M- og Ellos-konto. Gurimalla, sier jeg! Fikk litt fnatt da jeg satt meg ned og regnet på det. Denne sommeren har vært litt heftig, for å si det sånn. Jeg har godt og vel med klær, men det er alltid noe mer man har lyst på. Jeg har innsett at selv om jeg kjøper den eller den tingen, dukker det likevel opp noe nytt man vi ha rett etterpå. Dette må det bli en stopp på, jeg kan ikke ha det sånn. Så fra i dag: Skjerpings på meg selv! Og tommel opp til trådstarter! Nå blir det studielån og nedbetaling av gjeld! Heldigvis er det ikke noe jeg absolutt trenger å kjøpe meg fremover, så jeg har troa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå