gutt89 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg er vel ganske greit ute etter en flørt, ikke noe fast forhold. Noen som har tips til hvilke sider man kan finne noe sånt? Match og liknende er vel ikke helt tingen...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 bruk google Men lykke til med å konkurere med resten av de maaaange tusen menn som søker sex på nette
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 erotikknett tror jeg er en sånn side.
gutt89 Skrevet 1. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2010 Noen som faktisk har prøvd dette? Blir litt nervøs merker jeg
Gjest Eldre_Kvinner_JA Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Jeg traff en en kvinne på SOL.no. skrev en debatt om noe og så kontakta hun meg. Vi prater veldig mye. Hun har lyst og møte meg men jeg syns ikke akkurat hun var min type:) Men vi snakker mye. Lykke til. Du blir garantert og finne noen her http://www.cupido.no/
gutt89 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2010 Da får jeg prøve å lage meg en profil Tar gjerne imot tips om andre sider
gutt89 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2010 Da har jeg ordnet en profil Takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå