Agada Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei! Jeg har "nesten" bestemt meg for at min datter skal begynne på Steinerskolen i Bergen, og i alle innlegg og artikler jeg finner om emnet, sier alle at en bør finne ut hvordan Steinerskolen i ens eget område er. Har du barn eller har vært elev selv (de siste årene...)ved Steinerskolen i Bergen? I så tilfelle ønsker jeg svært gjerne å høre litt fra dere om deres inntrykk av skolen, både positivt og negativt. Ønsker å høre brukernes inntrykk, ikke bare forholde meg til info fra skolen selv. Som overskriften lyder, gjelder dette innlegget Steinerskolen i BERGEN ,så jeg håper jeg ikke får svar angående alle andre Steinerskoler Det er ikke for å være uhøflig, men fordi det ikke er så mye hjelp i å høre om andre skoler, da det gjerne er store individuelle forskjeller fra Steiner til Steiner På forhånd takk
Agada Skrevet 3. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2010 Hei! Jeg har "nesten" bestemt meg for at min datter skal begynne på Steinerskolen i Bergen, og i alle innlegg og artikler jeg finner om emnet, sier alle at en bør finne ut hvordan Steinerskolen i ens eget område er. Har du barn eller har vært elev selv (de siste årene...)ved Steinerskolen i Bergen? I så tilfelle ønsker jeg svært gjerne å høre litt fra dere om deres inntrykk av skolen, både positivt og negativt. Ønsker å høre brukernes inntrykk, ikke bare forholde meg til info fra skolen selv. Som overskriften lyder, gjelder dette innlegget Steinerskolen i BERGEN ,så jeg håper jeg ikke får svar angående alle andre Steinerskoler Det er ikke for å være uhøflig, men fordi det ikke er så mye hjelp i å høre om andre skoler, da det gjerne er store individuelle forskjeller fra Steiner til Steiner På forhånd takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå