Gjest N-Nøff Skrevet 6. februar 2018 #21 Skrevet 6. februar 2018 På 4.2.2018 den 23.38, The Kitten skrev: Tråden er fra 2010, så jeg håper i alle fall TS har funnet en ost til nå. Ja, for alt handler vel om TS. Andre kan ikke fortsette å kommentere i en tråd. Si meg, når går tråder ut på dato? Kan man finne frem en 4 uker gammel tråd og svare i den, eller må man starte en ny som er fullstendig identisk?
vscare Skrevet 6. februar 2018 #22 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, Neinøff skrev: Irrelevant? Utdyp gjerne. Et slikt spørsmål er høyst aktuelt i 2018. Nei, altså, jeg mente nå bare at TS spesifikt antakeligvis ikke lenger trenger et svar på dette spørsmålet. Ost uten melk som tema er selvsagt fortsatt relevant!
Gjest Blondie65 Skrevet 8. februar 2018 #23 Skrevet 8. februar 2018 På 6.2.2018 den 22.47, Neinøff skrev: Ja, for alt handler vel om TS. Andre kan ikke fortsette å kommentere i en tråd. Si meg, når går tråder ut på dato? Kan man finne frem en 4 uker gammel tråd og svare i den, eller må man starte en ny som er fullstendig identisk? Hva er egentlig problemet med å lage en ny tråd for å spørre nøyaktig om det en lurer på fremfor å grave frem en gammel tråd?
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #24 Skrevet 8. februar 2018 41 minutter siden, Blondie65 skrev: Hva er egentlig problemet med å lage en ny tråd for å spørre nøyaktig om det en lurer på fremfor å grave frem en gammel tråd? Hvorfor skal man starte en ny tråd? Hva er dine argumenter for det?
Gjest Blondie65 Skrevet 8. februar 2018 #25 Skrevet 8. februar 2018 3 minutter siden, Neinøff skrev: Hvorfor skal man starte en ny tråd? Hva er dine argumenter for det? Les første innlegg. Finnes butikkjeden Ultra lenger? Hvorfor skal man blåse liv i en tråd som gjelder et spesifikt spørsmål om man finner en matvare i en bestemt butikk 8 år senere?
Gjest N-Nøff Skrevet 8. februar 2018 #26 Skrevet 8. februar 2018 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Les første innlegg. Finnes butikkjeden Ultra lenger? Hvorfor skal man blåse liv i en tråd som gjelder et spesifikt spørsmål om man finner en matvare i en bestemt butikk 8 år senere? Ultra er meny, og de har ca det samme sortimentet pr idag. Overskriften er: "Ost uten melk". Derfor er tråden aktuell for den som lurer på hvilken ost som er uten melk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå