Vks Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg tror de fleste opplever noe uforklarlig iblandt. Men noe som nesten er et bevis på at noe foregår, er når du får en vond følelse i deg. På rommet mitt har jeg et skap du kan gå inn i, og jeg lukker ALLTID døren til skapet for jeg synes det er litt skummelt å se inn når den er oppe. Om jeg går opp på kjøkkenet, også ned til rommet mitt igjen står døren ofte oppe. Da får jeg en følelse av sjokk og jeg blir redd. før jeg engang får tenkt. Jeg tror ikke disse følelsene hadde kommet om det ikke var noe som ikke var som det skulle. Om jeg var usikker på om jeg hadde lukket den eller latt den være oppe, hadde jeg ikke fått en plutselig sjokkert følelse når jeg så den oppe?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Du får sette opp et kamera og filme rommet ditt når du er på kjøkkenet.
Gjest Trajan Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Det er ikke noe jeg vil kalle uforklarlig. Det finnes mange logiske forklaringer over det Du kan ha trodd du har lukt den men glemt det. En gang vil alltid være den første Du har kanskje ikke lukket den helt igjen Det kan være et vind trekk.
Mann 42 Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Det er ikke noe jeg vil kalle uforklarlig. Det finnes mange logiske forklaringer over det Du kan ha trodd du har lukt den men glemt det. En gang vil alltid være den første Du har kanskje ikke lukket den helt igjen Det kan være et vind trekk. ELLER det kanskje bor en mørkeredd liten person i skapet, som helst vil ha døren åpen?
Optimist6 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 er det kun den døra eller opplever du noe mer ?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Det er viktig å ikke være redd. Det er ikke noe der som kan skade deg! Kansje du er litt redd om natten? Du kan gjerne be om det hjelper deg, jeg er ikke personlig kristen men har selv blitt grepet av panikk til tider om natten. Da hjelper det å si et par ord til en liten engel eller to. Det er bare å spørre om å bli passet på Kansje du har anledning til å bytte rom med noen andre i huset? Jeg liker ikke slike avlukk selv jeg. Men det er bare å legge fra seg redselen..Det du ikke kan se kan ikke skade deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå