Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjestegutt 33
Skrevet

Hei, veit ikke helt hva jeg er ute etter egentlig, men har det veldig vondt akkurat nå. Avsluttet forholdet til min eks for en uke siden. Vi har kjent hverandre bare noen måneder, men det var måneder med masse følelser, forelskelse og tenning. Da hun var på ferie i ei uke så kjente vi begge to på hvor mye vi savnet hverandre og hvor mye vi gledet oss til å se hverandre igjen. Det ble mange meldinger og telefonsamtaler denne uka og før hun kom hjem igjen var vi kjærester, dessverre. Jeg sier dessverre fordi det var altfor tidlig. Vi hadde vært mye sammen, enten hos meg eller henne og alt var bra, men vi hadde ikke opplevd så mye annet utenom dette. Så dro vi på en liten ferie sammen, en situasjon vi ikke hadde vært i før. På slutten av denne ferien så kjente jeg mer og mer på at det rett og slett ikke funket for meg, de brusende følelsene var borte og jeg visste inni meg at vi ikke ville være sammen så mye lenger. Tror rett og slett jeg hoppet for tidlig inn i et forhold med denne jenta, uten at vi hadde opplevd nok sammen til å virkelig se om vi passet sammen. Da jeg like etter gjorde det slutt så følte jeg meg helt for jævelig råtten, og det gjør jeg fortsatt. Jeg veit at jeg har såret henne og det gjør meg vondt. Er fryktelig lei meg for det som skjedde og har det ikke noe moro om dagen. Burde vært i stand til å vente med å bli kjæreste med henne til vi hadde opplevd mer sammen og sett hvor det bar.

Hva gjør man med slike følelser? Hva skal jeg gjøre for å få det bedre? Ikke noe moro å såre et annet menneske, gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri godt å såre et annet menneske. Jeg synes du skal være glad for at du har evnen til å kjenne på slike følelser, det finnes mange mennesker som ikke har slik empati.

Det å forelske seg og la seg drive med av adrenalinkicket som det gir - det innebærer alltid risiko for at det ikke er annet enn et kick - slik det var i ditt tilfelle. Dere hadde heldigvis ikke kjent hverandre så lenge, og heller ikke rukket å dele så mye. Selv om hun har det vondt akkurat nå så vil hun helt klart komme over det etterhvert. Du har ikke gjort noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...