Gjest Imsdal Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Vi er allerede i gang med å planlegge neste års sommerferie, hvor vi ser for oss en deilig avslappende ferie sammen uten så mye stess, i varmere strøk. Vi blir til sammen 12 stk. (foreldre, barn og barnebarn), og vi har derfor lyst til å leie et feriehus som kan romme oss alle. På finn.no ligger det ute ganske mange, men vi vet jo ikke om de er seriøse. Noen av dem virker rett og slett for gode til at det kan være sant Noen som har noen erfaringer på området?
freddy Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Nå vet jeg ikke hvor dere skal, men hvis det dreier seg om Italia, kan jeg sterkt anbefale www.in-italia.dk. Ellers har du novasol.no. Og sist, men ikke minst, www.homeaway.no, som er en glimrende side med masse private utleiere.
Pusella Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Hvilket land tenker dere å leie i? Jeg er "ekspert" på Italia. Men vet det dessverre er noen useriøse aktører på markedet, både i Italia og andre land. Har hørt endel skrekk-historier.... Men er det Italia, vet jeg om mange seriøse (og noen ikke fullt så seriøse....).
HD_berta Skrevet 6. august 2010 #4 Skrevet 6. august 2010 Hva med Orlando, Florida. Vi har leid feriehus der via Finn.no. Leide av et norsk par, og det var helt supert. Det er nok ganske mye utleie av feriehus i Orlando, så de er virkelig proffe der!! Egne døgnåpne servicesentre som tar i mot, sørger for renhold og fikser alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå