Gå til innhold

Trenger veske til skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på videregående til høsten og vil ikke bruke sekk. Derfor tenkte jeg at jeg skulle skaffe meg en skoleveske. Noen som har noen tips? Det må være stor nok til å inneholde pc og bøker :)

Tror dere denne er stor nok til å bruke som skoleveske?

Synes den var superlekker, me want! :jepp:

http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=39450&productId=284614&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin den, og tror du vil få plass til det meste du har behov for.. Men du kommer nok også til å ha veldig vondt i skuldern/ryggen på slutten av året og ;)

Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på pc-en, og hva slags pc-veske du har (hvis du bruker det). Er den tjukk med mye polstring skal det mye til å få den i en bag, i hvert fall hvis pcen er 15".

Skrevet

Veska var fin, men så liten ut til å få plass til pc og bøker. Dessuten så det ut til at den blir forferdelig vond å bære når det er litt vekt i den.

Vil anbefale deg å revurdere sekken. Kanskje dere får skap som du kan stappe sekken inn i mens du er på skolen.

Skrevet (endret)

Det var in med en type vesker da jeg gikk på skolen. En del av de som valgte dette slet og klagde på smerter i den ene skulderen og gikk meget skjevt. Det endte med at noen droppet bøker fordi de absolutt måtte gå med veske. Jeg ville gått for sekk. Som nevnt så får man skap noen steder. Da kan man ha sekken og bøker der og ta med det man skal bruke i timen i vesken..

Helsen er viktig. Feilbelastning og slitasje kan lett føre til varige plager hos enkelte. :jepp:

Endret av DesertRose
Skrevet

Fin veske men usikker på om den er så egnet som skoleveske for bøker og pc. Veldig greit å ha et polstret rom til pcen og tror nok denne vil bli ganske vond over skulderen om du skal mye i den.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg anbefaler at du har både veske og sekk. Sekk som du bruker til å frakte ting til og fra skolen i. Og så kan du heller bruke en veske til å ta med til lunch, til å gå til timen der du bare trenger en bok osv.

Vi hadde ikke skap da jeg gikk på vgs, men vi hadde et "vårt klasserom" der jeg kunne sette fra meg sekken om morgenen, og så bar jeg med meg det jeg trengte når jeg skulle til andre rom i en mindre veske. Funket supert :)

Skrevet

Jeg har brukt veske på skolen noen år, og har ingen problemer med det. Morris har godt utvalg, jeg har hvertfall kjøpt en der til noen hundrelapper bare. Fikk i den plass til både pc, og bøker. God kvalitet, har ikke gått opp i sømmene enda, med tanke på alt som har vært oppi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...