Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Del Skrevet 1. august 2010 Ta "blotte" med en klype salt. Jeg var i en stor familiepark for et par dager siden, hvor det er barn og voksne i alle aldre. Så midt mellom to matkøer står det en dame, høygravid, i kun BH og shorts som om det var det naturligste i verden. Jeg har ikke noe problem med nakenhet egentlig, men jeg ville selv aldri stått i en matkø i BH, spesielt ikke om jeg var gravid. Det er jo deler av dette parkområdet som er "badeland", og der får man gå som man vil. Har generelt ikke noe i mot kropp , hehe, men akkurat dette synes jeg bare var spesielt. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 1. august 2010 #2 Del Skrevet 1. august 2010 Selv synes jeg det at når en feks står i matkø/kafe/resturant osv(feks syden/park osv) så skal en ta på seg klær, ivertfall slik at en ikke viser aaaalt liksom, det går an å ta litt "hensyn" eller hvordan jeg skal si det:/ Jeg hadde heller Aldri stått kun iført bh og shorts i en matkø, gravid? Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #3 Del Skrevet 1. august 2010 Endel steder ser jeg på det som ganske naturlig at man går rundt i sole-seg-klær. Vet om mange kvinner som går mye i BH og shorts hjemme i solsteika. Hadde det vært greit for deg om det var en bikini heller enn BH/om kvinnen ikke var gravid, eller synes du bare man burde dekke seg litt til? Selv ville jeg følt det veldig merkelig å gå så lettkledd andre steder enn akkurat på stranda, men folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå