Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Del Skrevet 1. august 2010 Ta "blotte" med en klype salt. Jeg var i en stor familiepark for et par dager siden, hvor det er barn og voksne i alle aldre. Så midt mellom to matkøer står det en dame, høygravid, i kun BH og shorts som om det var det naturligste i verden. Jeg har ikke noe problem med nakenhet egentlig, men jeg ville selv aldri stått i en matkø i BH, spesielt ikke om jeg var gravid. Det er jo deler av dette parkområdet som er "badeland", og der får man gå som man vil. Har generelt ikke noe i mot kropp , hehe, men akkurat dette synes jeg bare var spesielt. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. august 2010 #2 Del Skrevet 1. august 2010 Så lenge BH'en var høvelig dekkende og ikke en gjennomsiktig blonde-BH ser jeg ikke problemet. Det er da normalt at damer går i bikini-BH og shorts/skjørt om sommeren når det er varmt i været. Gravide er ikke noe unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. august 2010 #3 Del Skrevet 1. august 2010 Tipper dama var av typen som hadde gjort dette uavhengig av om hun var gravid eller ikke. Og folk har (desverre) ganske forkjellige grenser for hva de mener er galt og OK i det offentlige rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. august 2010 #4 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) ...står det en dame, høygravid, i kun BH og shorts som om det var det naturligste i verden. Jeg har ikke noe problem med nakenhet egentlig, men jeg ville selv aldri stått i en matkø i BH, spesielt ikke om jeg var gravid.... men akkurat dette synes jeg bare var spesielt. Hva synes dere? 1. I en familiepark i sommervær er det helt naturlig å stå halvnaken i matkø. 2. Å være høygravid er i aller høyeste grad det naturligste i verden. 3. Jeg synes du er spesiell som ikke fikser det Thats the vote from the Gorgonzolian jury Endret 1. august 2010 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 1. august 2010 #5 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Synes det at dama var gravid er irrelevant. Endret 1. august 2010 av Ylva Virvla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Most Skrevet 1. august 2010 #6 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde det vært meg hadde jeg nok tatt på en topp da jeg gikk for å spise. Personlig bryr jeg meg ikke så lenge folk ikke er nakne, men vet at det er mange som reagerer på at man har bar overkropp/bare bikini der man skal spise så av hensyn til andre faller det meg naturlig å slenge på en t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. august 2010 #7 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde det vært meg hadde jeg nok tatt på en topp da jeg gikk for å spise. Personlig bryr jeg meg ikke så lenge folk ikke er nakne, men vet at det er mange som reagerer på at man har bar overkropp/bare bikini der man skal spise så av hensyn til andre faller det meg naturlig å slenge på en t-skjorte. Der er jeg enig. Når det gjelder meg selv vil jeg helst kle på meg før jeg står i matkø, men jeg reagerer ikke negativt på at andre går i bare BH'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 1. august 2010 #8 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis det var en varm dag blir det vel gjerne enda litt varmere for de som er gravide, og iom at det var et badeland tilknyttet hadde jeg ikke reagert på nei. Hadde kanskje syntes det var litt rarere hvis noen tok berg - og dalbanepå tusenfryd i bare Bh-en men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. august 2010 #9 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis det var en varm dag blir det vel gjerne enda litt varmere for de som er gravide, og iom at det var et badeland tilknyttet hadde jeg ikke reagert på nei. Hadde kanskje syntes det var litt rarere hvis noen tok berg - og dalbanepå tusenfryd i bare Bh-en men Daa hadde jeg nok reagert mest at de tok berg og dalbanen..Syntes man skal kle på seg rundt spise steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #10 Del Skrevet 1. august 2010 Da jeg bodde i USA hang det skilt på de fleste spisesteder (a la McDonalds, Burger King etc) med No Shirt? No Shoes? NO SERVICE! Jeg synes det er en grei regel at man har på seg en t-skjorte etc og har noe på bena når man skal inn på et spisested. Menn i bar overkropp eller damer i bare bikini er ikke spesielt appetittvekkende, uansett hvor sexy de måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. august 2010 #11 Del Skrevet 2. august 2010 Bikini går man med på stranda. Og da mener jeg bikini, ikke BH! Ja, jeg vet at de som regel dekker like mye, men det er uansett undertøy og ikke badetøy. Og det er IHVERTFALL ikke stå-i-matkø-tøy! Da tar man på seg en topp i tillegg til bikinien. Så en i en restaurant i syden en gang. Hun hadde tredd på seg en t-skjorte over bikinien sin. Problemet var at denne bikinitrusen var laaaaangt inni hvor solen ikke skinner. Og når hun bøyde seg fremover så så man ikke trusen... Det så rett og slett ut som hun ikke hadde noe som helst på seg under t-skjorten. *kvalm* Synes folk kan kle på seg når de går steder hvor folk spiser (unntatt stranden, selvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #12 Del Skrevet 2. august 2010 Synes folk kan kle på seg når de går steder hvor folk spiser (unntatt stranden, selvsagt) Hva med småbarna som spiser sand da? :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. august 2010 #13 Del Skrevet 2. august 2010 Det var derfor jeg skrev *unntatt* stranden. folk spiser jo is på stranden også, og medbragt niste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 2. august 2010 #14 Del Skrevet 2. august 2010 Tviler på at den gravide dama var den eneste i parken som gikk uten skjorte. Damer i bare bh og sjorts er vanlig syn i Oslo når det er sol i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #15 Del Skrevet 2. august 2010 Tviler på at den gravide dama var den eneste i parken som gikk uten skjorte. Damer i bare bh og sjorts er vanlig syn i Oslo når det er sol i alle fall. Hæ? Ser du damer som går rundt i bare bhen i Oslo? Har aldri jeg sett og jeg er i Oslo sentrum hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 2. august 2010 #16 Del Skrevet 2. august 2010 Ikke akkurat på Karl Johan, men de ligger og slanger seg bla. i Kubaparken... Vi har nemlig parker i Oslo også, tro det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modic Skrevet 2. august 2010 #17 Del Skrevet 2. august 2010 Hadde det vært meg hadde jeg nok tatt på en topp da jeg gikk for å spise. Personlig bryr jeg meg ikke så lenge folk ikke er nakne, men vet at det er mange som reagerer på at man har bar overkropp/bare bikini der man skal spise så av hensyn til andre faller det meg naturlig å slenge på en t-skjorte. Jeg hadde kledd på meg en topp. Uavhengig om jeg er gravid eller ikke. Synes noe annet hadde vært unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. august 2010 #18 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) synes hun skulle hatt mer sans for lette klær, det finnes masse lekkert hun kunne tatt på over - som en sarong: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.2hotswimwear.com/images/neck_knot_full_sarong.jpg&imgrefurl=http://www.2hotswimwear.com/accessories.php&usg=__EUtPonKmmGZH-1_elD3iPotF62Y=&h=432&w=227&sz=56&hl=no&start=23&tbnid=KT-FyKtn38nZWM:&tbnh=154&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dswimwear%2Bsarong%26um%3D1%26hl%3Dno%26rlz%3D1T4ADFA_noNO345NO350%26biw%3D1071%26bih%3D805%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=422&ei=bGhaTKHvMYmCOLme6ZgP&oei=ZmhaTKrPPMXuOdnAwJcP&esq=2&page=2&ndsp=23&ved=1t:429,r:12,s:23&tx=21&ty=75 Endret 5. august 2010 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2010 #19 Del Skrevet 5. august 2010 1. I en familiepark i sommervær er det helt naturlig å stå halvnaken i matkø. 2. Å være høygravid er i aller høyeste grad det naturligste i verden. 3. Jeg synes du er spesiell som ikke fikser det Thats the vote from the Gorgonzolian jury Nemlig: Zero points. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 5. august 2010 #20 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg syns at man av høflighet ovenfor andre skal ta på seg en t-skjorte når man er der andre spiser. Gravid dame i BH er ikke akkurat noe som øker matlysten. Og har du glemt bikinitopp så går det ann å bare rulle opp skjorta el.l. men det er min mening. Men det er ikke akkurat som om folk generelt tar så mye hensyn ellers, etter min oppfatning er de aller fleste opptatt av seg selv og ikke noen andre... Når de ruller ut puppene hvor som helst for å fore ungen så føles det sikkert ikke så feil å vandre rundt i BHn, selv i en matkø. Endret 5. august 2010 av Kvinne24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå