Gå til innhold

Tiara på Glitter..erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag vært på Glitter, men ble plutselig usikker om det var den jeg vil ha likevel... Noen av tiaraene der var med "kam" på begge sider mens den jeg egentlig var ute etter ikke hadde "kam" på sidene.. Så mitt spørsmål nå er: Hvordan blir tiaraene festet til håret?? Må man ha med "kam " eller trenges det ikke???

Nei, så jeg kjøpte ikke tiara ennå, vet ikke hva jeg passer heller...på kristins sa de at jeg burde ha en høy tiara, men føler meg ikke helt komfortabel med den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går uansett helt fint så lenge den ikke blir oppbevart i skarpt lys.

Skrevet
Nei' date=' så jeg kjøpte ikke tiara ennå, vet ikke hva jeg passer heller...på kristins sa de at jeg burde ha en høy tiara, men føler meg ikke helt komfortabel med den....[/quote']

Skal du få et ordentlig inntrykk av tiaraen, må du nesten prøve den med brudekjolen på. Klart det ser litt i meste laget ut når du har på deg hverdagsklær!

Min tiara var jeg veldig usikker på, jeg likte den kjempegodt, men syntes den ble litt mye på hodet.

Når jeg fikk på meg kjolen, ble det derimot noe helt annet, og jeg synes den sto veldig bra til.

Skrevet
Noen av tiaraene der var med "kam" på begge sider mens den jeg egentlig var ute etter ikke hadde "kam" på sidene.. Så mitt spørsmål nå er: Hvordan blir tiaraene festet til håret?? Må man ha med "kam " eller trenges det ikke???

Nei, du må ikke ha kam. Tiaraen jeg hadde på dagen vår, hadde en løkke i hver ende. Frisøren min fortalte meg at dette gjorde at tiaraen var enklest å feste. Hun festet den da med spenner. Frisøren min foretrakk at det ikke var kammer på tiaraen, men dette varierer kanskje litt fra frisør til frisør? Uansett er de så flinke at de klarer å feste det aller meste i håret ditt. En ide kan være å snakke med firsøren først om hva hun tror er lesst å feste, og så handle etterpå. Det avhenger jo litt av typen hår man har + lengden også. Kan fortelle at jeg har kort hår, og at sånne løkker + spenner altså var den beste løsningen for meg.

Skrevet

Jeg brukte som sagt en tiara fra Glitter. Det var i utgangspunktet kammer på denne, men de fikk jeg fjernet da frisøren mente det var best uten kammene.

Her er bilde av tiaraen min (da med kammene fortsatt på)

> Tiara fra Glitter

Skrevet

Hm....denne Glitter butikken, den har vel ikke nettbutikk?! Sjekka med www.glitter.no ....men det var jo HELT feil ehm..hehe... :lol:

Skrevet
Hm....denne Glitter butikken, den har vel ikke nettbutikk?! Sjekka med www.glitter.no ....men det var jo HELT feil ehm..hehe... :lol:

hva var feil med den siden? :o

Skrevet

...hvor er tiaraene da?? Ser bare skjerf, øredobber og dess like....

Skrevet

For meg ser det ut som om siden ikke er helt ferdig enda, får beskjed om å bruke menyer som ikke finnes. Men trodde du mente at det ikke var siden til glitter, for det er det jo :wink:

Skrevet

Min tiara har hverken kammer eller hekter av noe slag, men den sitter da vitterlig godt allikevel.

Jeg har spist frokost med den, til ungenes stooore fornøyelse, og til og med vasket gulver iført tiara, så den sitter, ja.... :ler:

Men det er nok lurt å ha kjolen i hus først, slik at man f¨r et helhetsinntrykk........

Skrevet
For meg ser det ut som om siden ikke er helt ferdig enda' date=' får beskjed om å bruke menyer som ikke finnes. Men trodde du mente at det ikke var siden til glitter, for det er det jo :wink:[/quote']

Åjasåååååååånn ja *donk* Jupp...da er vi enige *humrer* Ja, er det noe jeg irriterer meg over er det å komme til sider som er "under konstruksjon". Knurr!! ENTEN så lager man hele greia ferdig ELLER så lar man være!!!

Mnuvel, er jo forsåvidt drøssevis med andre sider på nettet som har selger tiara's...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...