Gå til innhold

Tiara på Glitter..erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en tiara jeg har sett på Glitter. Er redd de ikke har den om 9 mnd, så nå lurer jeg på om noen har erfaring med å "lagre" slike ting som er kjøpt der...? det er jo ikke ekte saker og jeg er redd gullfargen kan svinne henn om jeg kjøper den nå...

Tex: skulle ikke du kjøpe tiara på glitter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring, men det høres usannsynlig ut at gullfargen skal forsvinne. Det blir jo ingen slitasje, mener jeg.

Skrevet

...anar ingenting om tiaraar eg, men måtte berre få sagt at Tex har fått tiara i gåve frå mannen sin som ho skal bruke! Og den er IKKJE kjøpt på glitter! :wink: Men brurepikene (?) skal ha glitter-tiaraar...?

(Er du stolt av meg Tex?? :lol: )

Skrevet

Tror neppe "uekte" metaller på tiaraen kommer til å "ruste". I allefall ikke om den kun ligger til oppbevaring.

Legg tiaraen inn i et stoff, og så pakk den inn igjen i tett plast.

Da tror jeg at det skulle gå bra:)

Skrevet

En tiara som ikke utsettes for vann eller fukt av annet slag kan ikke jeg ikke tro vil miste fargen.

Jeg har kjøpt "sølv"tiara til brudepiken min hos Glitter, kjøpte den vel før sommeren eller noe sånt, og den er minst like fin ennå.....

Min tiara er fra en eller annen "jåleplass", jeg har en mann som er usannsynlig snobbete, og bare det beste er godt nok (kan bli litt mye etter min smak :ler: ) men den er ikke akkurat kjøpt på Glitter, nei.....

Tror det skal gå bra jeg, Bente, bare løp og kjøp, du....

Pip, jeg er veldig stolt av deg!! :ler:

Skrevet
Legg tiaraen inn i et stoff, og så pakk den inn igjen i tett plast.

Da tror jeg at det skulle gå bra:)

Er dette beste måten å oppbevare tiaraen på???

Finnes det noen bedre måter????

Skrevet

Vel, du får nå høre rundt hvis ikke du tror meg :lol:

Legg den i en smykke-eske da, hvis det finnes noen som er store nok.

Det viktigste er at den - som Tex sier ikke får vann eller fukt på seg,

Pakker du den godt inn, så er du i allefall sikret mht støv og kanskje i få tilfeller oksygen (hvis metall-legeringen er svært tarvelig).

Om ikke du vil pakke den inn og ikke er redd for støv, så legg den oppe på en hylle - noe a la slik de ligger i butikken.....

Folk som har smykker i gull og sølv, har ofte god nytte av å legge dem i luft-tett plast.

Men spør for all del rundt..... :-?

Skrevet

Man får altså kjøpt barnetiara på Glitter?

Lite kjent i slike butikker,esse :)

Tenkte man burde kjøpe også disse på brudesalongen, men det er klart - de skal jo vare bare en dag og man trenger ikke legge mye penger i disse.

Ser de ålreite ut?

Skrevet

Tja, er ikke tiaraene på Glitter i plast egentlig? Da mister de vel ikke fargen sin, med mindre de ligger og gnikker daglig mot ting som kan slite av fargen?

Skrevet

Jeg kjøpte tiara med perler en gang på Glitter.

Den vari metall og det var de andre som var der og.

Men det kan jo variere ?

Kanskje førstemann bør spørre i butikken ang oppbevaring ?

:D

Skrevet

Jeg hadde en tiara fra Glitter i bryllupet mitt i juni ifjor. Den var i "sølv" med "diamanter". Har den liggende i en skuff på badet nå uten noe som helst spesielt rundt og den er like fin. Tror ikke du trenger å tenke spesielt på oppbevaringen av denne.

Skrevet

Jeg kjøpte min tiara på christiane brudesalong.

Der ligger de pakket inn i plast og deretter en plasteske!

Min så fin ut når jeg kjøpte den og den ser fortsatt veldig fin ut nå!

Gleder meg masse til å bruke den 3. juledag :D

Skrevet

Jeg har aldri sett tiara av plast på Glitter. Jeg har kjøpt barnetiara der, den kostet 149 kroner og er nydelig i "sølv" med "cirkonier" på.

Skrevet
Jeg har aldri sett tiara av plast på Glitter.

Jeg er 99% sikker på at jeg har sett tiara i plast der, men det er jo en stund siden da. Mulig de ikke har det lenger...dessuten har de sikkert ulike masse forskjellige "versjoner".

Skrevet
Jeg har aldri sett tiara av plast på Glitter. Jeg har kjøpt barnetiara der' date=' den kostet 149 kroner og er nydelig i "sølv" med "cirkonier" på.[/quote']

Var de store eh... jeg mener høye ?

Har lyst på noen veldig enkle på mine 4 små jenter :roll:

Skrevet

Den er omtrent ti cm bred og tre, max fire cm høy...

Jeg personlig syns barnet bør være ihvertfall tre år før du setter den på hodet hennes....

Sist jeg var så skammelig at jeg snek meg inn og tittet på en vielse uten å kjenne brudeparet, hadde brudepiken syv nummer for stor tiara og det var ikke spesielt pent.....

Skrevet
Jeg personlig syns barnet bør være ihvertfall tre år før du setter den på hodet hennes....

quote]

Kanskje hun minste bare burde ha en bøyle med glitter stener siden hun bare er 2 1/2 år da ?

Skrevet

Det kommer litt an på hvor mye hår hun har, og hvor stor hun er... Det ser bare helt teit ut hvis hun er sånn som min datter var ved to års alder, fullstendig hårløs.... :ler:

Men har hun mye hår burde det egentlig ikke være noe problem...

Skrevet
Det kommer litt an på hvor mye hår hun har, og hvor stor hun er... Det ser bare helt teit ut hvis hun er sånn som min datter var ved to års alder, fullstendig hårløs.... :ler:

Men har hun mye hår burde det egentlig ikke være noe problem...

Har masse hår, helt kritt hvit, ser ut som den engelen, noe hun IKKE er :ler:

Syns hun er lav jeg... skal de være så lave ?

Skrevet
Har masse hår, helt kritt hvit, ser ut som den engelen, noe hun IKKE er :ler:

Syns hun er lav jeg... skal de være så lave ?

Hun er sikkert nydelig...

Og hva mener du " skal de være så lave...?"

Du får hoste opp et tall...... :ler:

Er hun to år skal hun vel være rundt nitti til nittifem cm høy....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...