Gå til innhold

Masete exer som ødelegger forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en gutt noen måneder, vi er begge i 20-årene.

Hadde en vond episode for litt siden der jeg avslørte at han hadde møtt exen sin bak min rygg. (ikke hatt sex riktignok) Ryddet opp i det og selv om tilliten fikk seg en knekk funket det sånn noenlunde fremover. Problemet er at denne exen hans er et innpåslitent og sjalu menneske. Hun ringer han hele tiden, skriver sms + på Facebook.

Han har gitt henne beskjed om at han ikke vil ha kontakt med henne fordi det er ødeleggende for forholdet vårt (iom episoden som skjedde stoler jeg ikke på hennes intensjoner. Jeg er ikke spesiellt sjalu av meg og kunne godtatt venneforhold med en ex, men i dette tilfelle har det skjedd så masse bak min rygg som har gjort at jeg ikke takler det)

Hun ble først rasende på han etter at han sa nei til kontakt, slettet han fra Face osv. Jeg trodde hun var ute av verden, men i det siste har hun begynt trakasseringen igjen.

Hva gjør man med slikt? Jeg stoler i grunnen nok på kjæresten min, så jeg tror ikke han kommer til å være utro. Likevel er det en stadig trussel mot forholdet vårt. Jeg har mange ganger blitt usikker, lei meg og trukket meg tilbake når exen driver å tar kontakt og jeg ikke vet hva som skjer mellom dem.

Dessuten er jeg redd for at hun er manipulerende nok til å greie å overtale han, feks hvis han er alene på byen. Det er ikke gøy å vite at kjærestens ex er superkeen på han og prøver seg hele tiden:( Trygghet er noe av det jeg setter høyest i et forhold..

Jeg tror hun er sjalu og eiesyk. Før jeg ble sammen med han hadde de ingen kontakt, men straks han fikk seg dame (meg) ble han interessant. Hun spurte og gravte om meg helt i begynnelsen av forholdet, sjekket bilder av meg og spurte han om jeg jobbet som modell osv.

Er det en helt insane ide å skrive til henne og be henne holde seg unna kjæresten min? Eller funker det som bensin på bålet for slike mennesker?

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker garantert som bensin på bålet. Tror dessverre det eneste som hjelper er å gjøre ingenting og håpe at det går over fra din side + at han sier klart ifra til henne.

Skrevet

Jobber typen din i sirkus, med akrobatikk? Det høres nemlig ut som at han ikke har noe ryggrad og dermed ville passet utmerket til diverse turning!

HAN gikk bak ryggen din og møtte henne, HAN får henne ikke til å skjønne hvor skapet skal stå, HAN respekterer ikke deg og deres forhold, HAN er sammen med deg nå og burde ikke danse etter hennes pipe.

En jeg ble kjent med i fjor sommer (bare venner) hadde nettopp gjort det slutt med eksen. Hun var helt vrak pga det etter som jeg forstod, og ville ha han tilbake. Fullstendig forsmådd og psyko i mine øyne! Har hørt litt av hvert om henne fra da de var sammen. Så mye at man kunne lure på hvorfor i himmelens navn han var sammen med henne.

Han prøvde å trøste henne (som om det ville gjøre ting bedre) i starten. Deretter sa han at han ikke ville ha noe kontakt med henne. Hun ringte, sendte meldinger osv fordet. Det gikk et halvt år før han snakket med henne på telefon, og virkelig lot henne vite at han ikke ville ha noe med henne å gjøre.

Siden da har telefonen hans ringt endel ganger, uten at noen sier noe når han svarer. Han er ganske sikker på at det er hun. Jeg tror han er smigret over at hun fortsetter å prøve kontakte han, og tror han liker oppmerksomheten. Godt det ikke er en ny kjæreste med i bildet der!

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Uff, føler med deg. Psycho exer er helt jævlig. Du kan jo sende henne en melding og be henne holde seg unna, men ikke ha noe kontakt etter det. Jeg fikk akkurat mail fra exen til min kjære, hun er helt obsessed og har sendt meg 5 (!) mailer i dag der hun spør hvem jeg er og sånt. Jeg svarte at vi er sammen og hun burde ta dette opp med han, ikke med meg. Nå har jeg blokkert henne fra msn. Riktignok bor denne gærningen i Argentina, men er ikke så gøy når hun ringer midt på natta og griner..

Skal ikke være lett!

Skrevet

Uff, føler med deg. Psycho exer er helt jævlig. Du kan jo sende henne en melding og be henne holde seg unna, men ikke ha noe kontakt etter det. Jeg fikk akkurat mail fra exen til min kjære, hun er helt obsessed og har sendt meg 5 (!) mailer i dag der hun spør hvem jeg er og sånt. Jeg svarte at vi er sammen og hun burde ta dette opp med han, ikke med meg. Nå har jeg blokkert henne fra msn. Riktignok bor denne gærningen i Argentina, men er ikke så gøy når hun ringer midt på natta og griner..

Skal ikke være lett!

Hvorfor har du exsen til kjæresten din på msn?

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hvorfor har du exsen til kjæresten din på msn?

Ikke msn, hun hadde sett mail-adr min på facebook. Nå har jeg blokkert henne. Skjønner ikke at hun ikke gir seg, hva er det med sånne psycho-damer egentlig..

Skrevet

Ikke msn, hun hadde sett mail-adr min på facebook. Nå har jeg blokkert henne. Skjønner ikke at hun ikke gir seg, hva er det med sånne psycho-damer egentlig..

"Nå har jeg blokkert henne fra msn."

Men ha slike mennesker er utrolig irriterende. Hjelper nesten ikke å anmelde de fortrakkasering heller for politiet har nok ågjøre. Men skifte nr til nytt og hemmelig, skifte mail adr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...