Gjest rådvill.. Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 jeg skal på intervju på klesbutikken carlings. hva skal jeg ha på meg av klær? det er jo røff mote som føres der, skal jeg velge en litt mild røff stil eller? er skikkelig usikker på dette....
Nala Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Hva med å ta deg en tur i butikken og se hvordan de andre ansatte kler seg? Jeg ville nok satsa på en stil som ligger tett opp til den type klær de fører der, uten at det blir "for rocka" på en måte. Lykke til :D
Gjest rådvill.. Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 jeg var der i dag og så. h*n som jobbet der gikk i en slags singlet-topp og tøffe dongeribukser.. tenkte jeg slulle gå i noen tøffe dongeribukser og en stilig topp. det skal jo bli kaldt i morgen, så jeg tar på meg en foret dongeri levis jakke. går ikke det?
punkyB Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 jeg var der i dag og så. h*n som jobbet der gikk i en slags singlet-topp og tøffe dongeribukser.. tenkte jeg slulle gå i noen tøffe dongeribukser og en stilig topp. det skal jo bli kaldt i morgen, så jeg tar på meg en foret dongeri levis jakke. går ikke det? Synes jeg høres greit ut. Jeg vil tro du absolutt blir vurdert etter utseende og klesstil - og den virker å passe inn. Lykke til !
Gjest rådvill... Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 det er godt, for jeg må virkelig ha en jobb nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå